Mercedes-Benz je otkrio svoju osveženu perjanicu, i to u dva AMG izdanja, S63 i S65. Motori su gotovo nepromenjeni, što će ljubitelji marke pozdraviti, s obzirom da se radi o jednim od najmoćnijih pogonskih agregata na tržištu.
Nakon "curenja" materijala, Mercedes-Benz je otkrio svoju osveženu perjanicu, i to u dva AMG izdanja, S63 i S65.
Motori su gotovo nepromenjeni, što će ljubitelji marke pozdraviti, s obzirom da se radi o jednim od najmoćnijih pogonskih agregata na tržištu.
S63 je pogonjen 6,2 litarskim V8 sa 525 KS, dok je snažniji, S65 opremljen 6,0 litarskim V12 sa 612 KS i "monumentalnim" maksimalnim obrtnim momentom od 1000 Nm.
Ipak, razlika u ceni (od gotovo 55.000 evra) ne pokazuje odnos snaga, jer bi-turbo V12 omogućava sprint do stotke tek 0,2 sekunde brži u odnosu na V8.
Kao što je već rečeno, mada su motori gotovo neizmenjeni, poboljšana im je ekonomičnost i redukovana emisija CO2 za 3 procenta. Motori su gotovo nepromenjeni, što će ljubitelji marke pozdraviti, s obzirom da se radi o jednim od najmoćnijih pogonskih agregata na tržištu.
S63 je pogonjen 6,2 litarskim V8 sa 525 KS, dok je snažniji, S65 opremljen 6,0 litarskim V12 sa 612 KS i "monumentalnim" maksimalnim obrtnim momentom od 1000 Nm.
Ipak, razlika u ceni (od gotovo 55.000 evra) ne pokazuje odnos snaga, jer bi-turbo V12 omogućava sprint do stotke tek 0,2 sekunde brži u odnosu na V8.
Vizuelno, AMG lepotani su dobili novi hromirani gril hladnjaka, LED dnevna svetla pozicionirana u usisnicima vazduha, zadnju signalnu grupu kompletno u LED tehnologiji sa 52 tačke, kao i redizajnirani zadnji odbojnik sa integrisanim difuzorom. Naravno, specijalne oznake su svuda prisutne.
(MONDO/Vrele gume)