Iz pepela GM-a se diže jedna zvezda! Naravno, reč je o novoj Opel Astri. Prvi utisci se tiču spoljašnjosti, koja je znatno izmenjena, i bez obzira što stara Astra nije bila ružan automobil, nova je u potpunosti nadmašuje.
Iz pepela GM-a se diže jedna zvezda! Naravno, reč je o novoj Opel Astri. Da li će novi model nadmašiti svoje glavne konkurente, VW Golf i Ford Focus?
Prvi utisci se tiču spoljašnjosti, koja je znatno izmenjena, i bez obzira što "stara" Astra nije bila ružan automobil, nova je u potpunosti nadmašuje.
Nova Astra je 18 cm duža od prethodnika, sa 7 cm dužim međuosovinskim rastojanjem. Takođe je 1 cm viša i 3 cm šira, sa prednjim tragom točkova širim 6 cm, a zadnjim 7 cm. Prtljažnik ima isti kapacitet, dakle, 375 litara. Ukupna masa vozila je šezdesetak kg veća u odnosu na odlazeći model.
Unutrašnjost odlikuju kvalitetni materijali, ali sa mnogo izražajnijim stilskim utiskom nego što je to ranije bio slučaj. Insignijin upravljač, ručica menjača i pokazivači su iskorišćeni na najbolji mogući način.Prvi utisci se tiču spoljašnjosti, koja je znatno izmenjena, i bez obzira što "stara" Astra nije bila ružan automobil, nova je u potpunosti nadmašuje.
Nova Astra je 18 cm duža od prethodnika, sa 7 cm dužim međuosovinskim rastojanjem. Takođe je 1 cm viša i 3 cm šira, sa prednjim tragom točkova širim 6 cm, a zadnjim 7 cm. Prtljažnik ima isti kapacitet, dakle, 375 litara. Ukupna masa vozila je šezdesetak kg veća u odnosu na odlazeći model.
Armaturna tabla je spuštena i pomerena unapred, dalje od vozača, što je poboljšalo vozačku poziciju, preglednost, kao i osećaj prostornosti. Ispravljen je i raniji nedostatak odsustva prostora za odlaganje stvari.
Nova Astra je preuzela MacPherson opruge na prednjoj osovini od Insignije, dok je nazad primenjena torziona osovina, koja je pretrpela mnogobrojna poboljšanja u cilju boljih voznih osobina i redukovanja buke u kabini.
(MONDO/Vrele gume)