Mercedes-Benz je i službeno potvrdio da će proizvesti električnu verziju budućeg SLS AMG kupea!
Konačno, ono o čemu se "šuškalo" sada izlazi na videlo! Naime, Mercedes-Benz je i službeno potvrdio da će proizvesti električnu verziju budućeg SLS AMG kupea!
EV verzija Mercedesovog supersportiste će imati pogon na sva četiri točka, u smislu da će svaki imati svoju sopstvenu pogonsku jedinicu.
Doduše, neće se raditi o motorima smeštenim u točkovima jer to rešenje donosi previše "neogibljene" mase. Motori će biti postavljeni unutar komponenti sistema oslanjanja.
Energija će biti uskladištena u litijum-jonskim baterijama od 48kWh sa vodenim hlađenjem. Izlazna snaga pogonskog sistema je 392 kW (526 konjskih snaga) uz maksimalni obrtni moment od 880 Nm, što je možda i moćniji izbor u odnosu na 420 kW (563 konja) i 649 Nm dobijenih iz 6,3 litarskog motora iz konvencionalnog SLS-a.
U Mercedesu tvrde da će sprint do "stotke" biti obavljan u okviru 4 sekunde. Kolika je autonomija električnog SLS-a još uvek nije poznato, ali s obzirom da je kapacitet baterija manji u odnosu na Tesla Roadster, uz veću masu, ona nije veća od nekih 300 km.
Nije navedeno kada će Mercedesov model krenuti u serijsku proizvodnju, mada se u ranijim spekulacijama spominjala 2015. godina.
Sada postaje jasno zašto je Daimler uložio 50 miliona dolara u Tesla Motors, s obzirom da je taj potez pružio nemačkom proizvođaču ubrzan razvoj u domenu električnih automobila.
Iz tog razloga se može očekivati i ranije lansiranje SLS-a sa električnim pogonom.
(MONDO/Vrele gume)
EV verzija Mercedesovog supersportiste će imati pogon na sva četiri točka, u smislu da će svaki imati svoju sopstvenu pogonsku jedinicu.
Doduše, neće se raditi o motorima smeštenim u točkovima jer to rešenje donosi previše "neogibljene" mase. Motori će biti postavljeni unutar komponenti sistema oslanjanja.
Energija će biti uskladištena u litijum-jonskim baterijama od 48kWh sa vodenim hlađenjem. Izlazna snaga pogonskog sistema je 392 kW (526 konjskih snaga) uz maksimalni obrtni moment od 880 Nm, što je možda i moćniji izbor u odnosu na 420 kW (563 konja) i 649 Nm dobijenih iz 6,3 litarskog motora iz konvencionalnog SLS-a.
U Mercedesu tvrde da će sprint do "stotke" biti obavljan u okviru 4 sekunde. Kolika je autonomija električnog SLS-a još uvek nije poznato, ali s obzirom da je kapacitet baterija manji u odnosu na Tesla Roadster, uz veću masu, ona nije veća od nekih 300 km.
Nije navedeno kada će Mercedesov model krenuti u serijsku proizvodnju, mada se u ranijim spekulacijama spominjala 2015. godina.
Sada postaje jasno zašto je Daimler uložio 50 miliona dolara u Tesla Motors, s obzirom da je taj potez pružio nemačkom proizvođaču ubrzan razvoj u domenu električnih automobila.
Iz tog razloga se može očekivati i ranije lansiranje SLS-a sa električnim pogonom.
(MONDO/Vrele gume)