Beogradska industrija piva <a href="http://www.bip.co.rs/" class="text-link" target= "_blank">BIP</a> proizvela je pivo sa 4,2 odsto alkohola. Prilagođeno letnjim mesecima i nazvano "ledeno", ovo pivo će se prodaju naći u naredne dve nedelje.
Beogradska industrija piva BIP proizvela je pivo sa 4,2 odsto alkohola. Prilagođeno letnjim mesecima i nazvano "ledeno", ovo pivo će se prodaju naći u naredne dve nedelje.
Reč je o alkoholnom napitku napravljenom od najkvalitetnijeg nemačkog hmelja i domaćeg slada, tvrde iz BIPA-a. Pivo ima posebnu, providnu ambalažu, koja odgovara njegovom sastavu.
"Činjenica da 'ledeno', kao drugi novi brend, pokazuje da uprkos ekonomskoj krizi i drugim problemima, ipak uvodimo tehnološke inovacije, savremene metode poslovanja i dalje unapređujemo proizvodnju. Naši tehnolozi kontinuirano rade na razvoju kvaliteta piva i ponosni smo što uspevamo da najsavremenije metode i standarde proizvodnje primenjujemo na tržištu Srbije", kaže dr Vilmantas Pečiura, generalni direktor BIP-a.
On ističe da je BIP, brend koji u Srbiji postoji 170 godina, za samo godinu i po dana od privatizacije, uspešno poboljšao tehnologiju proizvodnje, što je rezultiralo stabilnijim kvalitetom i dužim rokom trajanja piva - sa 35 na 90 dana, kao i proširivanjem proizvodnih kapaciteta za 50 odsto.
"Uvedeni su novi međunarodni standardi, ugrađeni su sistemi za smanjenje zagađenja, sistemi za manju upotrebu vode, energije i smanjene su količine otpadnog materijala, a počeo je i izvoz u Sjedinjene Američke Države i Evropsku Uniju", kaže Pečiura.
Beogradska industrija piva privatizovana je u novembru 2007. godine. Konzorcijum koji je dao najveću ponudu na tenderu, sastoji od Alite, poznatog litvanskog proizvođača alkoholnih pića i švedske kompanije United Nordic Beverages AB .
(MONDO)
Reč je o alkoholnom napitku napravljenom od najkvalitetnijeg nemačkog hmelja i domaćeg slada, tvrde iz BIPA-a. Pivo ima posebnu, providnu ambalažu, koja odgovara njegovom sastavu.
"Činjenica da 'ledeno', kao drugi novi brend, pokazuje da uprkos ekonomskoj krizi i drugim problemima, ipak uvodimo tehnološke inovacije, savremene metode poslovanja i dalje unapređujemo proizvodnju. Naši tehnolozi kontinuirano rade na razvoju kvaliteta piva i ponosni smo što uspevamo da najsavremenije metode i standarde proizvodnje primenjujemo na tržištu Srbije", kaže dr Vilmantas Pečiura, generalni direktor BIP-a.
On ističe da je BIP, brend koji u Srbiji postoji 170 godina, za samo godinu i po dana od privatizacije, uspešno poboljšao tehnologiju proizvodnje, što je rezultiralo stabilnijim kvalitetom i dužim rokom trajanja piva - sa 35 na 90 dana, kao i proširivanjem proizvodnih kapaciteta za 50 odsto.
"Uvedeni su novi međunarodni standardi, ugrađeni su sistemi za smanjenje zagađenja, sistemi za manju upotrebu vode, energije i smanjene su količine otpadnog materijala, a počeo je i izvoz u Sjedinjene Američke Države i Evropsku Uniju", kaže Pečiura.
Beogradska industrija piva privatizovana je u novembru 2007. godine. Konzorcijum koji je dao najveću ponudu na tenderu, sastoji od Alite, poznatog litvanskog proizvođača alkoholnih pića i švedske kompanije United Nordic Beverages AB .
(MONDO)