Najnoviji Mustang GT koji je predstavljen, dolazi iz kuće Randal Reed Ford. Automobil je razvijen u partnerstvu sa firmom Artisan Performance, a ono što Reed Speed SSE odlikuje je, naravno, osnažen agregat.
Retko koji model dolazi pod "skalpel tjunerskih hirurga2 kao Mustang, odnosno Mustang GT-a u ovom slučaju.
Najnoviji koji je predstavljen, dolazi iz kuće Randal Reed Ford. Automobil je razvijen u partnerstvu sa firmom Artisan Performance, a ono što Reed Speed SSE odlikuje je, naravno, osnažen agregat.
Kompresioni odnos u cilindrima smanjen je da bi podržao 0,82 bara pritiska poslatog iz Artisanovih turbo punjača. Po Reedu, paket isporučuje 700 konjskih snaga, i biće podržan od strane odgovarajuće manuelne transmisije.
Sem "brutalnog" motora, tu su i diskovi od 14 cola sa šestoklipnim čeljustima marke SSBC, zaduženi za kočenje, dok aero-paket uključuje širi trag točkova za 3,8 cm napred i 7,6 cm nazad.
Točkovi su iForged razmere 20 inča, široki 280 mm napred i 330 mm pozadi. Uz BASF posebnu boju u dva tona, svaki od ovih Mustanga dolazi sa posebnom pločicom sa identifikacionim brojem i paketom vlasnika.
(MONDO/Vrele gume)
Najnoviji koji je predstavljen, dolazi iz kuće Randal Reed Ford. Automobil je razvijen u partnerstvu sa firmom Artisan Performance, a ono što Reed Speed SSE odlikuje je, naravno, osnažen agregat.
Kompresioni odnos u cilindrima smanjen je da bi podržao 0,82 bara pritiska poslatog iz Artisanovih turbo punjača. Po Reedu, paket isporučuje 700 konjskih snaga, i biće podržan od strane odgovarajuće manuelne transmisije.
Sem "brutalnog" motora, tu su i diskovi od 14 cola sa šestoklipnim čeljustima marke SSBC, zaduženi za kočenje, dok aero-paket uključuje širi trag točkova za 3,8 cm napred i 7,6 cm nazad.
Točkovi su iForged razmere 20 inča, široki 280 mm napred i 330 mm pozadi. Uz BASF posebnu boju u dva tona, svaki od ovih Mustanga dolazi sa posebnom pločicom sa identifikacionim brojem i paketom vlasnika.
(MONDO/Vrele gume)