Japanski automobilski gigant Toyota usavršio je u svetu najštedljiviji hibridni putnički automobil, koja sa litrom benzina prelazi 40 kilometara, a prodavaće se za oko 15.000 dolara.
Japanski automobilski gigant Toyota usavršio je u svetu najštedljiviji hibridni putnički automobil, koja sa litrom benzina prelazi 40 kilometara, a prodavaće se za oko 15.000 dolara.
Najekonomičniji auto je izrađen na osnovi Vitz kompaktnog automobila, a planirano je da se u prodaji pojavi 2011. godine.
Ovaj novi automobil sa benzinsko-električnim motorom bi trebalo da ojača lidersku poziciju Toyote na tržištu hibridnih četvorotočkaša. Najveću popularnost u svetu za sada ima model Prius iste kompanije, koji sa jednim litrom goriva prelazi do 38 kilometara. Ovi modeli su u 2009. godini bili najprodavaniji u kategoriji novih elektromobila.
U segmentu hibridnih mašina Toyoti najozbiljnije konkuriše druga japanska kompanija Honda, čiji je model Insight po ekonomičnosti slabiji od Priusa, ali se dobro prodaje zahvaljujući niskoj ceni.
Prodaju hibridnih vozila je za iduću godinu najavila i kompanija Nissan.
Popularnost hibridnih vozila u zemlji "izlazećeg sunca" u velikoj meri se povezuje sa merama japanske vlade u cilju podsticanja stanovništva na kupovinu ekološki čistijih automobila.
(Tanjug)
Najekonomičniji auto je izrađen na osnovi Vitz kompaktnog automobila, a planirano je da se u prodaji pojavi 2011. godine.
Ovaj novi automobil sa benzinsko-električnim motorom bi trebalo da ojača lidersku poziciju Toyote na tržištu hibridnih četvorotočkaša. Najveću popularnost u svetu za sada ima model Prius iste kompanije, koji sa jednim litrom goriva prelazi do 38 kilometara. Ovi modeli su u 2009. godini bili najprodavaniji u kategoriji novih elektromobila.
U segmentu hibridnih mašina Toyoti najozbiljnije konkuriše druga japanska kompanija Honda, čiji je model Insight po ekonomičnosti slabiji od Priusa, ali se dobro prodaje zahvaljujući niskoj ceni.
Prodaju hibridnih vozila je za iduću godinu najavila i kompanija Nissan.
Popularnost hibridnih vozila u zemlji "izlazećeg sunca" u velikoj meri se povezuje sa merama japanske vlade u cilju podsticanja stanovništva na kupovinu ekološki čistijih automobila.
(Tanjug)