Američki Chrysler, koji se udružio sa italijanskom kompanijom Fiat u okviru plana izlaska iz bankrota, razmatra mogućnost proizvodnje manjeg kompakntog vozila "fiat 500" u njegovoj fabrici u Meksiku, piše "Vol strit džurnal" pozivajući se na anonimni izvor blizak kompaniji.
Američki Chrysler, koji se udružio sa italijanskom kompanijom Fiat u okviru plana izlaska iz bankrota, razmatra mogućnost proizvodnje manjeg kompakntog vozila Fiat 500 u njegovoj fabrici u Meksiku, piše "Vol strit džurnal" pozivajući se na anonimni izvor blizak kompaniji.
List navodi da grupacija "Krajsler", pod nadzorom italijanskog partnera, takođe analizira koje će druge "Fijatove" modele moći da ponudi u SAD, jednom od najvećih svetskih tržišta vozila.
Planovima poslovanja "Krajslera" predviđa se, takođe, proizvodnja manjeg "Fijatovog" motora u Trentonu, u Mičigenu, kao i izrada kompaktnog vozila, nešto većeg od "fijata 500" u SAD, piše list.
Meksička fabrika "Toluka", u kojoj se sada montiraju modeli "dodž džerni" i "PT kruzer", kako se ocenjuje, predstavlja najbolje rešnje za "fijat 500" jer bi se taj model mogao izvoziti u Južnu i centralnu Ameriku, gde je robna marka "Fijat" popularna.
"Fijat" je preuzeo 20 odsto akcija "Krajlsera" u okviru sporazum o partnerstvu kojim se obezbeđuje pristup američke kompanije "Fijatovoj" tehnologiji i platformama njegovih modela.
"Krajsler" je u aprilu ove godine podneo zahtev za sudsku zaštitu od bankrota.
U junu su "Krasjler" i "Fijat" postigli sporazum o stvaranju nove globalne auto-kompanije, nakon što je italijanska firma učestvovala u spasavanju posrnulog američkog preduzeća.
"Fijat" će za sada imati 20 procenata vlasništva "Krajlsera", s tim što će se taj udeo kasnije povećati na 35 odsto, s mogućnošću da italijanska kompanija postane većinski vlasnik, što je jedan od dugoročnih ciljeva koji je utvrđen dogovorom sa američkom vladom.
(Tanjug)
List navodi da grupacija "Krajsler", pod nadzorom italijanskog partnera, takođe analizira koje će druge "Fijatove" modele moći da ponudi u SAD, jednom od najvećih svetskih tržišta vozila.
Planovima poslovanja "Krajslera" predviđa se, takođe, proizvodnja manjeg "Fijatovog" motora u Trentonu, u Mičigenu, kao i izrada kompaktnog vozila, nešto većeg od "fijata 500" u SAD, piše list.
Meksička fabrika "Toluka", u kojoj se sada montiraju modeli "dodž džerni" i "PT kruzer", kako se ocenjuje, predstavlja najbolje rešnje za "fijat 500" jer bi se taj model mogao izvoziti u Južnu i centralnu Ameriku, gde je robna marka "Fijat" popularna.
"Fijat" je preuzeo 20 odsto akcija "Krajlsera" u okviru sporazum o partnerstvu kojim se obezbeđuje pristup američke kompanije "Fijatovoj" tehnologiji i platformama njegovih modela.
"Krajsler" je u aprilu ove godine podneo zahtev za sudsku zaštitu od bankrota.
U junu su "Krasjler" i "Fijat" postigli sporazum o stvaranju nove globalne auto-kompanije, nakon što je italijanska firma učestvovala u spasavanju posrnulog američkog preduzeća.
"Fijat" će za sada imati 20 procenata vlasništva "Krajlsera", s tim što će se taj udeo kasnije povećati na 35 odsto, s mogućnošću da italijanska kompanija postane većinski vlasnik, što je jedan od dugoročnih ciljeva koji je utvrđen dogovorom sa američkom vladom.
(Tanjug)