Jedinstveni oldtajmer na ovim prostorima, NSU Princ 1200, star preko 40 godina, nijednom nije zbog kvara stao na putu, a tek prošle godine motor mu je prvi put zamenjen.
Jedinstveni oldtajmer na ovim prostorima, NSU Princ 1200, star preko 40 godina, vlasništvo je Alekse Čukića (55) iz Novog Beograda.
Aleksin "princ" je proizveden februara 1968, kada je i stigao u porodicu Čukić iz tadašnje sarajevske fabrike "Unis" koja je bila eksluzivni distributer ovog vozila, čija je zemlja porekla Nemačka.
"Otac ga je platio tadašnjih 2,5 miliona dinara, što je u to vreme bila veoma visoka cena. Ali, isplatio se, pokazao se kao dobar i suguran automobil. Proputovali smo sa njim čitavu nekadašnju Jugoslaviju i dobar deo Evrope", priča Aleksa.
Sa ponosom ističe da njegov ljubimac može za 13 sekundi da "poleti" i dostigne ubrzanje do 100 kilometara na sat.
Zanimljivo da sve ovo vreme, koliko ga koriste Čukići "princ" nijednom nije zbog kvara stao na putu, što deluje skoro neverovatno. Garažiran je preko trideset godina, tek prošle godine motor mu je prvi put zamenjen, a delovi za generalku motora nabavljeni su iz Nemačke.
Prilikom ugradnje novog motora, montiran je i originalni NSU uljni trkački hladnjak za ulje, sa kojim je poboljšano hlađenje. Aleksa posebno podvlači da je za dobro stanje auta, svakako najzaslužniji automehaničar Milorad Milošević, koji o njemu brine od 1970. godine.
Ovakvih automobila u voznom stanju je svega pet-šest u Beogradu, a u celoj Srbiji, prema proceni Alekse, vozi se ne više od 20.
Na pitanje da li je auto na prodaju, Aleksa odgovara odrečno, uz opasku da ne postoji cena koja bi ga odvojila od omiljenog auta.
"Mogu da ga vide, da se slikaju sa njim, ali ništa više od toga.“
(Beta)
Aleksin "princ" je proizveden februara 1968, kada je i stigao u porodicu Čukić iz tadašnje sarajevske fabrike "Unis" koja je bila eksluzivni distributer ovog vozila, čija je zemlja porekla Nemačka.
"Otac ga je platio tadašnjih 2,5 miliona dinara, što je u to vreme bila veoma visoka cena. Ali, isplatio se, pokazao se kao dobar i suguran automobil. Proputovali smo sa njim čitavu nekadašnju Jugoslaviju i dobar deo Evrope", priča Aleksa.
Sa ponosom ističe da njegov ljubimac može za 13 sekundi da "poleti" i dostigne ubrzanje do 100 kilometara na sat.
Zanimljivo da sve ovo vreme, koliko ga koriste Čukići "princ" nijednom nije zbog kvara stao na putu, što deluje skoro neverovatno. Garažiran je preko trideset godina, tek prošle godine motor mu je prvi put zamenjen, a delovi za generalku motora nabavljeni su iz Nemačke.
Prilikom ugradnje novog motora, montiran je i originalni NSU uljni trkački hladnjak za ulje, sa kojim je poboljšano hlađenje. Aleksa posebno podvlači da je za dobro stanje auta, svakako najzaslužniji automehaničar Milorad Milošević, koji o njemu brine od 1970. godine.
Ovakvih automobila u voznom stanju je svega pet-šest u Beogradu, a u celoj Srbiji, prema proceni Alekse, vozi se ne više od 20.
Na pitanje da li je auto na prodaju, Aleksa odgovara odrečno, uz opasku da ne postoji cena koja bi ga odvojila od omiljenog auta.
"Mogu da ga vide, da se slikaju sa njim, ali ništa više od toga.“
(Beta)