Nove tehnologije i "zeleni" automobili biće u središtu pažnje Salona automobila u Frankfurtu, koji će biti održan od 17. do 27. septembra.
Nove tehnologije i "zeleni" automobili biće u središtu pažnje Salona automobila u Frankfurtu, koji će biti održan od 17. do 27. septembra.
Veliki svetski proizvođači automobila, kao što su Renault, Peugeot, Mercedesa,Toyota i BMW predstaviće na salonu u Frankfurtu nove tehnologije koje bi u narednim godinama trebalo da budu dostupne i široj javnosti.
Stručnjak za tržište automobila Mark Fultorp rekao je da će nove tehnologije biti postepeno predstavljane na tražištu, od hibrida do isključivo električnih vozila. Fultorp je dodao da će proizvodnja električnih vozila pre svega zavisiti od mogućnosti za proizvodnju baterija i od "brzine kojom će se razvijati infrastruktura za punjenje". On je ocenio da će, dok proizvodnja ne dostigne određen nivo, to biti najskuplja tehnologija.
Renault će na salonu u Frankfurtu predstaviti četiri prototipa električnih vozila, preteče prvih modela čija je proizvodnja planirana za 2011. godinu, a puštanje u masovnu prodaju 2012. godine.
Peugeot će predstaviti iOn, električno vozilo čiji je tržišni model planiran za kraj 2010. godine. Vozilo je napravljeno u saradnji za japanskom kompanijom Mitsubishi motors, koja je ove godine pustila u prodaju za poslovnu klijentelu svoj iMiev.
Mercedes će predstaviti tri prototipa električnih vozila na različiti pogon.
Do 2015. godine proizvođači automobila će moći da usklade proizvodnju sa propisima EU o smanjenju emisije ugljen-dioksida, unapređivanjem tradicionalnih modela. Stručnjaci, međutim, očekuju da će već 2017-2019. godine novi, stroži propisi o smanjenju emisije gasova podstaći nove tehnologije.
Fultorp je rekao da godišnja proizvodnja električnih vozila u Evropi ne bi trebalo da prelazi između 400.000 i 500.000 komada do 2015. godine.
(Beta/MONDO)
Veliki svetski proizvođači automobila, kao što su Renault, Peugeot, Mercedesa,Toyota i BMW predstaviće na salonu u Frankfurtu nove tehnologije koje bi u narednim godinama trebalo da budu dostupne i široj javnosti.
Stručnjak za tržište automobila Mark Fultorp rekao je da će nove tehnologije biti postepeno predstavljane na tražištu, od hibrida do isključivo električnih vozila. Fultorp je dodao da će proizvodnja električnih vozila pre svega zavisiti od mogućnosti za proizvodnju baterija i od "brzine kojom će se razvijati infrastruktura za punjenje". On je ocenio da će, dok proizvodnja ne dostigne određen nivo, to biti najskuplja tehnologija.
Renault će na salonu u Frankfurtu predstaviti četiri prototipa električnih vozila, preteče prvih modela čija je proizvodnja planirana za 2011. godinu, a puštanje u masovnu prodaju 2012. godine.
Peugeot će predstaviti iOn, električno vozilo čiji je tržišni model planiran za kraj 2010. godine. Vozilo je napravljeno u saradnji za japanskom kompanijom Mitsubishi motors, koja je ove godine pustila u prodaju za poslovnu klijentelu svoj iMiev.
Mercedes će predstaviti tri prototipa električnih vozila na različiti pogon.
Do 2015. godine proizvođači automobila će moći da usklade proizvodnju sa propisima EU o smanjenju emisije ugljen-dioksida, unapređivanjem tradicionalnih modela. Stručnjaci, međutim, očekuju da će već 2017-2019. godine novi, stroži propisi o smanjenju emisije gasova podstaći nove tehnologije.
Fultorp je rekao da godišnja proizvodnja električnih vozila u Evropi ne bi trebalo da prelazi između 400.000 i 500.000 komada do 2015. godine.
(Beta/MONDO)