Jedan od najekstremnijih i najzanimljivijih koncepata predstavljenih na sajmu automobila u Frankfurtu stiže iz Mazde u vidu MX-5 modela, koji ne poseduje krov niti šoferšajbnu.
Sajam automobila u Frankfurtu ostaće zapamćen po velikom broju zadivljujućih automobila i novih inovacija proizvođača.
Pogledajte galeriju sa sa Sajma automobila u Frankfurtu.
Ipak, jedan od najekstremnijih i najzanimljivijih koncepata stiže iz Mazde u vidu MX-5 modela, koji ne poseduje krov niti šoferšajbnu.
Koncept koji nosi naziv Superlight težak je oko 1000 kilograma, a svoju težinu ublažava pri svakom skretanju. Cilj Mazde je bio da napravi najlakši automobil u čast dvadesetogodišnjice proslave roadstera. Ipak, nema planova za masovnu proizvodnju ovog modela.
Mazda MX-5 ne poseduje šoferšajbnu, klimu, izolaciju, ali su tu udubljena sedišta, tasteri gorivo i električnu energiju kao i iPod adapter.
Koncept je u potpunosti osposobljen za vožnju, poseduje manuelni petobrzinski menjač, opremljen je 1.8-litarskim motorom, a napravljen je od ugljeničnih vlakana i aluminijuma.
Automobil je napravljen za svega tri meseca u evropskom sektoru kompanije Mazda.
(MONDO)
Pogledajte galeriju sa sa Sajma automobila u Frankfurtu.
Ipak, jedan od najekstremnijih i najzanimljivijih koncepata stiže iz Mazde u vidu MX-5 modela, koji ne poseduje krov niti šoferšajbnu.
Koncept koji nosi naziv Superlight težak je oko 1000 kilograma, a svoju težinu ublažava pri svakom skretanju. Cilj Mazde je bio da napravi najlakši automobil u čast dvadesetogodišnjice proslave roadstera. Ipak, nema planova za masovnu proizvodnju ovog modela.
Mazda MX-5 ne poseduje šoferšajbnu, klimu, izolaciju, ali su tu udubljena sedišta, tasteri gorivo i električnu energiju kao i iPod adapter.
Koncept je u potpunosti osposobljen za vožnju, poseduje manuelni petobrzinski menjač, opremljen je 1.8-litarskim motorom, a napravljen je od ugljeničnih vlakana i aluminijuma.
Automobil je napravljen za svega tri meseca u evropskom sektoru kompanije Mazda.
(MONDO)