
U ime proslave 25 godina postojanja modela M5, BMW je kreirao unikatnu verziju E60 koju je Albert Biermann, šef M divizije nazvao "M5 CSL kojeg nikada nismo proizveli".
Moćnom V10 je zapremina sa 5,0 litara povećana na 5,5 litara, instalirani su usisnici od ugljeničnih vlakana, sekundarni hladnjak ulja, a tu je i novi "anfas".
BMW je ostao nem kada su u pitanju specifikacije, ali Bierman je spomenuo da je reč o oko 580 konjskih snaga i 540 Nm. Kao što je poznato standardni M5 raspolaže snagom od 507 konja.
Takođe, osnažena je i sedmostepena transmisija sa dvostrukom spojnicom koja se nalazi u aktuelnom M3. Još nešto je slično kao kod ovog modela - karbonski krov, a od istog materijala su napravljena i prednja sedišta. Uz uklanjanje zadnjih sedišta, uštedelo se oko 50 kilograma na masi.
Nažalost, brojke u vezi sa performansama nisu objavljene, ali iz BMW-a kažu da je M5 CSL protunjao ulicama 20 sekundi brže od standardnog modela, tako da je postignuti rezultat negde oko sedam sekundi i 50 stotinki.
BMW ne planira da CSL M5 pusti u prodaju, ali je ipak potvrđeno da 2011. dolazi novajlija sa twin-turbo V8 motorom.
(MONDO/Vrele gume)
Moćnom V10 je zapremina sa 5,0 litara povećana na 5,5 litara, instalirani su usisnici od ugljeničnih vlakana, sekundarni hladnjak ulja, a tu je i novi "anfas".
BMW je ostao nem kada su u pitanju specifikacije, ali Bierman je spomenuo da je reč o oko 580 konjskih snaga i 540 Nm. Kao što je poznato standardni M5 raspolaže snagom od 507 konja.
Takođe, osnažena je i sedmostepena transmisija sa dvostrukom spojnicom koja se nalazi u aktuelnom M3. Još nešto je slično kao kod ovog modela - karbonski krov, a od istog materijala su napravljena i prednja sedišta. Uz uklanjanje zadnjih sedišta, uštedelo se oko 50 kilograma na masi.
Nažalost, brojke u vezi sa performansama nisu objavljene, ali iz BMW-a kažu da je M5 CSL protunjao ulicama 20 sekundi brže od standardnog modela, tako da je postignuti rezultat negde oko sedam sekundi i 50 stotinki.
BMW ne planira da CSL M5 pusti u prodaju, ali je ipak potvrđeno da 2011. dolazi novajlija sa twin-turbo V8 motorom.
(MONDO/Vrele gume)
Pridruži se MONDO zajednici.