
Volkswagen je početak nove epohe najavio za 2013. godinu. Naime, tada će, po rečima Martina Vinterkorna, predsednika kompanije, biti lansiran E-Up!, električni gradski "specijalista".
Električni Up! crpi energiju iz lakih litijum-jonskih baterija mase od oko 220 kilograma. Nekima će se to učiniti mnogo, ali ukupna masa automobila je tek 1080 kilograma.
Volkswagen je već nazvao E-Up! "bubom" 21. veka, uz tvrdnje da će vožnja duga 100 kilometara koštati 2 evra.
Na krovu se nalazi solarni panel površine 1,4 kvadratna metra koji dodaje električnu struju E-Up!-ovom sistemu. Obod solarne ćelije se može povući i dobiti površina od 1,7 metara kvadratanih.
Energija iz panela pokreće elektromotor sa 210 Nm obrtnog momenta pri nula obrtaja u minuti. Na ovaj način E-Up! do "stotke" stiže za tek nešto više od 11 sekundi.
(MONDO/Vrele gume)
Električni Up! crpi energiju iz lakih litijum-jonskih baterija mase od oko 220 kilograma. Nekima će se to učiniti mnogo, ali ukupna masa automobila je tek 1080 kilograma.
Volkswagen je već nazvao E-Up! "bubom" 21. veka, uz tvrdnje da će vožnja duga 100 kilometara koštati 2 evra.
Na krovu se nalazi solarni panel površine 1,4 kvadratna metra koji dodaje električnu struju E-Up!-ovom sistemu. Obod solarne ćelije se može povući i dobiti površina od 1,7 metara kvadratanih.
Energija iz panela pokreće elektromotor sa 210 Nm obrtnog momenta pri nula obrtaja u minuti. Na ovaj način E-Up! do "stotke" stiže za tek nešto više od 11 sekundi.
(MONDO/Vrele gume)
Pridruži se MONDO zajednici.