"Supermarket" je više od prodavnice. Za samo godinu dana postojanja pobrao je nekoliko nagrada, pre svega zbog smelog dizajna.
"Supermarket" je više od prodavnice. To je mesto za opuštanje, zabavu, druženje... Za samo godinu dana postojanja pobrao je nekoliko nagrada, pre svega zbog smelog dizajna.
Fotografije i priče o "Supermarketu" objavljene su u preko sedamdeset svetskih časopisa iz oblasti dizajna, arhitekture i lajfstajla.
Pre nekoliko nedelja objavljen je i članak pod nazivom "Belgrade Upgrade" u prestižnom magazinu "Njujork tajms" (New York Times), u kome se "Supermarket" pominje kao jedna od lokaciju koja se u Beogradu mora posetiti.
“Najvećim uspehom ovog projekta smatramo pozicioniranje domaće kreativnosti na svetskoj sceni. 'Supermarket' je autentičan 'domaći proizvod' koji je svojom originalnošću privukao pažnju svetskih medija. Fotografije i priče o "Supermarketu" objavljene su u preko sedamdeset svetskih časopisa iz oblasti dizajna, arhitekture i lajfstajla.
Pre nekoliko nedelja objavljen je i članak pod nazivom "Belgrade Upgrade" u prestižnom magazinu "Njujork tajms" (New York Times), u kome se "Supermarket" pominje kao jedna od lokaciju koja se u Beogradu mora posetiti.
Zahvaljujući njihovim reportažama, 'Supermarket' je odigrao značajno mesto i u pozicioniranju Beograda kao novog centra kreativne industrije", rekla je u utorak uveče na proslavi prve godišnjice postajanja "Supemarketa", Maja Lalić iz studija "reMiks".
"Supermarket" nema samo komercijalnu ulogu, već se u proteklih godinu dana pozicionirao i kao novi kulturni centar.
U prostoru "Supermarketa" svoje izložbe su imali Branko Lukić, Slavimir Stojanović, Biljana Cincarević, selekcija domaćeg dizajna Young Serbian Designers predstavljena na aprilskom Sajmu namestaja u Milanu, brazilski umetnik Andre de Lima, Ljudmila Stratimirović…
"Prošle nedelje smo organizovali mini-konferenciju posvećenu danskom dizajnu pod nazivom '100% Danska'. Taj događaj ilustruje pravac kojim će se 'Supermarket' kretati. Sledećeg proleća organizovaćemo '100% Green', događaj koji će biti posvećen ekološkim temama, a biće spoj komercijalnih, edukativnih i zabavnih sadržaja", kaže Nina Babić, kreativni direktor "Supermarketa".
(MONDO)