Prozvodna oprema za pravljenje modela "sab 9-5" biće prebačena u Kinu nakon što "Bejdžin autos", poznat i kao BAIC preuzme švedsku autokompaniju "Sab" (Saab).
"Taj aranžam je odličan za obe strane, sada i u budućnosti," kaže direktor proizvodnje "Sab automobila" Jan Ake Jonson.
Iz državnog BAIC-a nije saopšteno kolika je cena ni kakvi su rokovi preuzimanja tehnoligije motora i menjača modela "sab 9-5" i "sab 9-3".
Prozvodna oprema za pravljenje modela "9-5 biće" prebačena u Kinu za produkciju vozila BAIC-a, a "Sab" će pomoći u prenosu tehnologije u automobile kineskog fabrikanta, saopštile su obe strane.
GM je istovremeno u pregovorima sa drugim kupcem o prodaji celog "Saba", kažu upoznati izvori. Prodaja "Saba" je ključni elemenat GM strategije oporavaka i izlaska iz krize, ali je američka auto-kuća teško došla do ugovora o prodaji švedske filijale.
Prošlog meseca, švedski proizvođač sportskih automobila "Kenigseg" neočekivano je povukao ponudu za "Sab", iako je predhodno BAIC ponudio finansijsku podršku i svoj udeo u toj transakciji.
Posrnuli GM je 16. juna potpisao načelan sporazum o prodaji "Saba" manjem švedskom proizvođaču luksuznih automobila "Kenigseg", kako bi se GM rešio ogromnih dugova.
Uslovi prodaje "Saba" tada nisu objavljeni, ali je rečeno da će finansijski deo sporazuma garantovati švedska vlada. Prodaja je, kako se očekivalo, trebalo da bude završena do kraja ove godine, uključujući i 600 miliona dolara kredita od Evropske investicione banke.
Za kupovinu "Saba", pored Kenigsega, ranije su bili zainteresovani i američki investicioni fondovi "Renko" i "Merbanko", a švedski mediji navodili su da je interesovanje pokazao i italijanski "Fijat."
Bez obzira na najnoviji dogovor sa kineskom kompanijom, holandska firma "Spiker", koja se bavi izradom sportskih kola, još pregovara sa "Sabom" o kupovini dela te švedske kompanije, izjavio je u nedelju direktor "Spikera" Viktor Miler.
Zvanični predstavnik "Saaba" je izjavio da je uverene da će biti "pronađen kupac za kompletnu kupovinu kompanije."
(agencije/MONDO)
Iz državnog BAIC-a nije saopšteno kolika je cena ni kakvi su rokovi preuzimanja tehnoligije motora i menjača modela "sab 9-5" i "sab 9-3".
Prozvodna oprema za pravljenje modela "9-5 biće" prebačena u Kinu za produkciju vozila BAIC-a, a "Sab" će pomoći u prenosu tehnologije u automobile kineskog fabrikanta, saopštile su obe strane.
GM je istovremeno u pregovorima sa drugim kupcem o prodaji celog "Saba", kažu upoznati izvori. Prodaja "Saba" je ključni elemenat GM strategije oporavaka i izlaska iz krize, ali je američka auto-kuća teško došla do ugovora o prodaji švedske filijale.
Prošlog meseca, švedski proizvođač sportskih automobila "Kenigseg" neočekivano je povukao ponudu za "Sab", iako je predhodno BAIC ponudio finansijsku podršku i svoj udeo u toj transakciji.
Posrnuli GM je 16. juna potpisao načelan sporazum o prodaji "Saba" manjem švedskom proizvođaču luksuznih automobila "Kenigseg", kako bi se GM rešio ogromnih dugova.
Uslovi prodaje "Saba" tada nisu objavljeni, ali je rečeno da će finansijski deo sporazuma garantovati švedska vlada. Prodaja je, kako se očekivalo, trebalo da bude završena do kraja ove godine, uključujući i 600 miliona dolara kredita od Evropske investicione banke.
Za kupovinu "Saba", pored Kenigsega, ranije su bili zainteresovani i američki investicioni fondovi "Renko" i "Merbanko", a švedski mediji navodili su da je interesovanje pokazao i italijanski "Fijat."
Bez obzira na najnoviji dogovor sa kineskom kompanijom, holandska firma "Spiker", koja se bavi izradom sportskih kola, još pregovara sa "Sabom" o kupovini dela te švedske kompanije, izjavio je u nedelju direktor "Spikera" Viktor Miler.
Zvanični predstavnik "Saaba" je izjavio da je uverene da će biti "pronađen kupac za kompletnu kupovinu kompanije."
(agencije/MONDO)