Svi smo ponekad imali neka ne baš lepa iskustva u hotelima – od prljavih peškira, preko upotrebljenih čaša do neprijatnog osoblja... Usluga je, očekivano, bolja što je cena viša, ali čak ni to nije pravilo.

Bivša hotelska radnica Džanesa Ričard iz Kanade je na svom profilu na Tiktoku otkrila neke stvari koje gosti ne znaju, a koje ih se i te kako tiču. Ipak, napominje da je to njeno iskustvo iz rad u jednom hotelu, što ne znači da je tako u svim objektima ovog tipa.

Tepisi se vrlo retko peru

Džanesa ističe da se sobe usisavaju između smene gostiju, ali se vrlo retko peru i čiste dubinski, zbog čega svima savetuje da nikada ne hodaju bosi po hotelskoj sobi.

"A kad kažem da se peru retko, mislim možda jednom godišnje… Zato uvek nosite čarape ili papuče", kaže ona.

Čaše se ne peru uvek

U gotovo svakoj hotelskoj sobi nalazi se čaša i flašica vode.

"Iako izgledaju čisto, često ih ne menjaju između gostiju", kaže ona i dodaje: "Ako je vidljivo da su korišćene, biće očišćene i zamenjene čistim, ali ako izgledaju kao da ih gosti nisu dirali ili da nisu iz njih pili, ostaviće to za sledećeg koji dođe".

Jorgani i jastuci se ne peru između gostiju

Posteljina se uglavnom menja između smene gostiju, ali činjenica je da se jastuci i jorgani ne peru.

"Peru ih možda jednom godišnje što je stvarno strašno", kaže Džanesa u jednom od svojih videa.

Pored ovih stvarno gadnih stvari koje je iznela, bivša radnila je dala i još neke korisne savete.

Na primer, ako je doručak uračunat u vaš boravak u hotelu, a odlazite pre doručka, možete da zamolite osoblje da vam spremi torbu za poneti sa nekoliko namirnica u njoj.

Njen savet je i da uvek rezervišete sobu direktno preko hotela, jer ukoliko to uradite preko treće strane, "vaša soba i tip sobe nisu zagarantovani".

Kao jednu od zanimljivosti, Džanesa je istakla i da neki hoteli imaju 100 odsto garanciju zadovoljstva.

"Ako pronađete jednu sitnicu kojom niste zadovoljni i prijavite menadžeru, možda će vam čak i platiti sobu u vidu odštete", kaže ona.

(MONDO)