Karlu Lagerfeldu izgleda nije dovoljno samo što kreira za čuvenu modnu kuću "Šanel" (Chanel), već je uzeo u ruke kameru i snimio reklamni spot za svoju najnoviju kolekciju.
Njegov crno-beli film "Vol de Jour" traje četiri minuta, a prikazuje mladića i devojku koji kradu garderobu.
Mladi buntovnici prvo kradu "Šanel" motor, potom ’krpice’ i beže...
Međutim, bez obzira što se sve to dešava u Parizu i što su glavni protagonisti mladi, lepi i zgodni, a ’ukradene’ stvari izgledaju dobro, spot je dosadan.
Pogledajte:
Ovo nije prvi put da se slavni dizajner latio kamere. Povodom 125 godina od rođenja Koko Šanel on je snimio kratki nemi film o njoj, upriličio izložbu u Njujorku, i lansirao kovanicu od pet evra sa likom čuvene kreatorke.
"Smatram da su ljudi ponovno spremni za nemi film jer sate provode čitajući SMS poruke na telefonima, kao i mejlove na kompjuterima", rako je Lagerfeld.
(MONDO)
Mladi buntovnici prvo kradu "Šanel" motor, potom ’krpice’ i beže...
Međutim, bez obzira što se sve to dešava u Parizu i što su glavni protagonisti mladi, lepi i zgodni, a ’ukradene’ stvari izgledaju dobro, spot je dosadan.
Pogledajte:
Ovo nije prvi put da se slavni dizajner latio kamere. Povodom 125 godina od rođenja Koko Šanel on je snimio kratki nemi film o njoj, upriličio izložbu u Njujorku, i lansirao kovanicu od pet evra sa likom čuvene kreatorke.
"Smatram da su ljudi ponovno spremni za nemi film jer sate provode čitajući SMS poruke na telefonima, kao i mejlove na kompjuterima", rako je Lagerfeld.