
"Vožnja pod dejstvom alkohola predstavlja jedan od četiri osnovna uzroka stradanja u saobraćaju, a mladi vozači u alkoholisanom stanju izazivaju saobraćajne nezgode sa većim brojem poginulih i teško povređenih", saopšteno je iz Kancelarija za mlade Beograda, jednog od organizatora akcije.
Povod za kampanju je istraživanje javnog mnjenja iz septembra 2009. u kojem se čak 18 odsto ispitanika od 18 do 30 godina izjasnilo da opravdava potrebu za vožnjom u pijanom stanju.
Kampanja će se sprovoditi putem medija i direktnom komunikacijom s mladim ljudima, a u akciju su se uključili i noćni klubovi, gde će promotori kampanje upozoravati na fatalne posledice vožnje pod dejstvom alkohola.
Organizatori akcije su Kancelarija za mlade gradske uprave Beograda, Turistička organizacija Beograda i Srpski komitet za bezbednost saobraćaja.
(MONDO)
Povod za kampanju je istraživanje javnog mnjenja iz septembra 2009. u kojem se čak 18 odsto ispitanika od 18 do 30 godina izjasnilo da opravdava potrebu za vožnjom u pijanom stanju.
Kampanja će se sprovoditi putem medija i direktnom komunikacijom s mladim ljudima, a u akciju su se uključili i noćni klubovi, gde će promotori kampanje upozoravati na fatalne posledice vožnje pod dejstvom alkohola.
Organizatori akcije su Kancelarija za mlade gradske uprave Beograda, Turistička organizacija Beograda i Srpski komitet za bezbednost saobraćaja.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.