Američki "Krajsler", kojim upravlja italijanski "Fijat", prikazaće dva nova modela na Sajmu autmobila u Detroitu sredinom sledećeg meseca: električnu verziju "fijata 500" i vozilo srednje veličine "lanča delta".
Portparpol "Krajslera" (Chrysler) Galberto Ranijeri je odbio da komentariše šta će kompanija pokazati u Detroitu od 11. do 24. januara, rekavši da "treba biti strpljiv i sačekati dve ili tri sedmice", piše Internet portal "Autonjuz".
Agencija Blumberg je, pak, pozivajući se na izvore bliske kompaniji, javila da će manji automobil "fijat 500", opremljen baterijama, debitovati na smotri u Detroitu, ali da "Krajslerova" odluka o tome da li će se taj automobil naći u serijskoj proizvoidnju još nije zvanično saopštena.
Izvrsni direktor "Krajslera" Serđo Markione, koji se nalazi i na čelu "Fijata" (Fiat), izjavio je prošlog meseca da kompanija planira da pre 2014. počne da proizvodi oko 56.000 električnih vozila godišnje, a da će za inicijalni model iskoristiti platformu kombija "fijat doblo".
"Krajslerov" model koji će za osnovu imati "Fijatov" model "lanča delta" takođe će biti pokazan u Detroitu, piše Blumbergu prošle sedmice.
Novi električni "fijat 500" omogućiće "Krajsleru" da se nadmeće na tržištu sa nemačkom kompanijom BMW, koja će početi da prodaje novi električni autmobobil "mini -E".
"Krajsler" bi, prema novom petogodišnjem planu, trebalo da osnuje kompletno novu liniju električnih vozila, od kojih će se prvo naći na tržištu do kraja 2010. godine.
Automobil "fijat 500" - drugo po popularnosti vozilo italijanske kompanije, posle manjeg automobila sa petoro varta "panda" - počeće da se prodaje u SAD krajem 2010. ili u januaru 2011. godine, rekao je Markione. On je naveo da će se model 500, pored standardne verzije, prodavati kao kabriolet i kao pojačana abart verzija.
Markione je prošle sedmice izjavio da će se "fijat 500" izrađivati u Meksiku, u fabrici koja je u stanju da godišnje montira 100.000 vozila.
"Fijat" poseduje 20 odsto akcija "Krajslera" i može taj udeo da poveća na 35 procenata zahvaljujući transferu najsavremenije tehnolgije izrade malih i energetskih štedljivih automobila posrnuloj američkoj kompaniji.
(Tanjug)
Agencija Blumberg je, pak, pozivajući se na izvore bliske kompaniji, javila da će manji automobil "fijat 500", opremljen baterijama, debitovati na smotri u Detroitu, ali da "Krajslerova" odluka o tome da li će se taj automobil naći u serijskoj proizvoidnju još nije zvanično saopštena.
Izvrsni direktor "Krajslera" Serđo Markione, koji se nalazi i na čelu "Fijata" (Fiat), izjavio je prošlog meseca da kompanija planira da pre 2014. počne da proizvodi oko 56.000 električnih vozila godišnje, a da će za inicijalni model iskoristiti platformu kombija "fijat doblo".
"Krajslerov" model koji će za osnovu imati "Fijatov" model "lanča delta" takođe će biti pokazan u Detroitu, piše Blumbergu prošle sedmice.
Novi električni "fijat 500" omogućiće "Krajsleru" da se nadmeće na tržištu sa nemačkom kompanijom BMW, koja će početi da prodaje novi električni autmobobil "mini -E".
"Krajsler" bi, prema novom petogodišnjem planu, trebalo da osnuje kompletno novu liniju električnih vozila, od kojih će se prvo naći na tržištu do kraja 2010. godine.
Automobil "fijat 500" - drugo po popularnosti vozilo italijanske kompanije, posle manjeg automobila sa petoro varta "panda" - počeće da se prodaje u SAD krajem 2010. ili u januaru 2011. godine, rekao je Markione. On je naveo da će se model 500, pored standardne verzije, prodavati kao kabriolet i kao pojačana abart verzija.
Markione je prošle sedmice izjavio da će se "fijat 500" izrađivati u Meksiku, u fabrici koja je u stanju da godišnje montira 100.000 vozila.
"Fijat" poseduje 20 odsto akcija "Krajslera" i može taj udeo da poveća na 35 procenata zahvaljujući transferu najsavremenije tehnolgije izrade malih i energetskih štedljivih automobila posrnuloj američkoj kompaniji.
(Tanjug)