
Parisku nedelju mode otvorio je 1. marta japanski modni kreator Jamamoto, ženskom kolekcijom za jesen-zimu 2006. kojom dominiraju modeli prevelikih muških odela i kaputa koji na manekenkama vise kao ćebad.
"Skrivanje tela je uvek misteriozno i seksi", izjavio je posle revije Jamamoto.
Ako je njegova revija bila pomalo tmurna i hladna, ostale koje su usledile bile su u potpunoj suprotnosti.
"Skrivanje tela je uvek misteriozno i seksi", izjavio je posle revije Jamamoto.
Ako je njegova revija bila pomalo tmurna i hladna, ostale koje su usledile bile su u potpunoj suprotnosti.
Glamur Drisa van Nortena
Fashion week u Parizu iz sezone u sezonu sve više liče na fantastične multimedijske spektakle.
Organizatori su ove godine prevazišli sve do sada vidjeno - na osvetljene piste prekrivene lišćem, slamom ili peskom doveli su i životinje, a vitke manekene uveli u pariska pozorišta i muzejska zdanja poput Gran Palea koji je pretvoren u blistavu modnu palatu.
Pista na reviji belgijskog dizajnera Drisa van Nortena bila je prekrivena zlatnim listićima, po kojima su šetale manekenke u visoko strukiranim suknjama i pantalonama.
Organizatori su ove godine prevazišli sve do sada vidjeno - na osvetljene piste prekrivene lišćem, slamom ili peskom doveli su i životinje, a vitke manekene uveli u pariska pozorišta i muzejska zdanja poput Gran Palea koji je pretvoren u blistavu modnu palatu.
Pista na reviji belgijskog dizajnera Drisa van Nortena bila je prekrivena zlatnim listićima, po kojima su šetale manekenke u visoko strukiranim suknjama i pantalonama.
Raskoš Žan Pol Gotjea
Ljubitelji životinja oduševili su se prisustvom četvoronožaca na reviji Žan Pol Gotjea.
Dugokose i dugonoge manekenke nosile su raskošne haljine jesenjih boja, koje gotovo da liče na kostime iz pozorišnog fundusa, a atmosferu glamura upotpunile su kraljevske pudle i otmeni hrtovi.
Sudeći po prikazanom moderna žena, po Gotjeu, bi trebalo da bude raskošna i elegantna pre svega.
Dugokose i dugonoge manekenke nosile su raskošne haljine jesenjih boja, koje gotovo da liče na kostime iz pozorišnog fundusa, a atmosferu glamura upotpunile su kraljevske pudle i otmeni hrtovi.
Sudeći po prikazanom moderna žena, po Gotjeu, bi trebalo da bude raskošna i elegantna pre svega.
Seksi izgled u Diorovim čizmama
Christian Dior je u Gran Paleu zasenio prisutne džinovskim lajt-šou programom, ali i izuzetno ekstravagantnim i ženstvenim modelima.
On damama predlaže velike naočare, duboke čizme, veštačko perje, kožne mantile i krupan nakit.
Kaiševi sa velikim šnalama su i dalje nezaobilazan modni detalj, kao i marame i trake u kosi.
On damama predlaže velike naočare, duboke čizme, veštačko perje, kožne mantile i krupan nakit.
Kaiševi sa velikim šnalama su i dalje nezaobilazan modni detalj, kao i marame i trake u kosi.
Givanchy vraća balon-haljine
Kuća Givenchy, koja kao i mnogi drugi, pored kolekcija pret-a-portea nudi parfeme i kozmetiku, održala je zapaženu reviju u jednoj staroj tržnici u centru Pariza, na kojoj su manekeni nosili suknje od somota sa visokim strukom, kao i haljine sa tregerima i širokim bretelama.
Posebnu pažnju privukle su balon-haljine od crnog somota s jarko crvenim kaišem oko struka, ali i vezene košulje i tesne pantalone koje se nose uvučene u jahaće čizme.
Posebnu pažnju privukle su balon-haljine od crnog somota s jarko crvenim kaišem oko struka, ali i vezene košulje i tesne pantalone koje se nose uvučene u jahaće čizme.
Pune ruke poklona
Još su pozivnice za modne spektakle u "gradu svetlosti" nagovestile da će posetiocima biti prikazan nesvakidašnji modni hepening.
Pozivnice i programi stizali su ovog puta u obliku pralina-čokolada, u malim ali luksuznim crnim kutijama.
Poklone uz pozivnice, lansirala je na prošlogodišnjoj reviji kuća Coco Chanel, koja je delila knjige i suncobrane u bojama lilihipa...
Ali ni ove godine publika sa revija nije odlazila praznih ruku - Gotje je delio bočice parfema koji u prodavnicama košta više od 70 evra, a Dior prelepe marame od vune i svile, koje su bile prebačene preko sedišta za publiku.
Pozivnice i programi stizali su ovog puta u obliku pralina-čokolada, u malim ali luksuznim crnim kutijama.
Poklone uz pozivnice, lansirala je na prošlogodišnjoj reviji kuća Coco Chanel, koja je delila knjige i suncobrane u bojama lilihipa...
Ali ni ove godine publika sa revija nije odlazila praznih ruku - Gotje je delio bočice parfema koji u prodavnicama košta više od 70 evra, a Dior prelepe marame od vune i svile, koje su bile prebačene preko sedišta za publiku.
Koliko sve to košta?
Mnogi se pitaju - isplati li se tolika ekstravagantnost? Analitičari modnog sektora bez oklevanja odgovaraju potvrdno.
Oni kažu da su pariske modne kuće imale dobru godinu, a očekuje se još uspešnija zahvaljujući sve većoj gladi za luksuznom robom medju pripadnicima srednje klase u zemljama kao što su SAD, Kina i Japan.
Teško je izračunati tačnu cenu jedne revije, ali tu treba predvideti iznajmljivanje ekskluzivnih lokacija u centru Pariza, atraktivne pozivnice, poklone klijentima, muziku, rasvetu, što vrlo lako može dostići više stotina hiljada evra, ne računajući honorare svetski poznatih manekena.
Medjutim, PPR - najveći evropska kompanija za maloprodaju i vlasnik marke "Gucci", u poslednja tri meseca 2005. povećao je prodaju luksuzne robe za 13,4 odsto i nastavio takav trend prvih sedmica 2006.
Dakle, pret-a-porte nije najunosniji posao, ali pomaže da se održi imidž brenda. Dovoljno je bilo pogledati u Parizu reviju Marka Džejkobsa koji radi za Louis Vuitton, a koja je privukla veliku medijsku pažnju, i shvatiti koliko taj način prezentacije pomaže plasman brenda, bilo da je reč o nakitu, naočarima za sunce ili čuvenim Vitonovim tašnama i koferima.
(MONDO)
Oni kažu da su pariske modne kuće imale dobru godinu, a očekuje se još uspešnija zahvaljujući sve većoj gladi za luksuznom robom medju pripadnicima srednje klase u zemljama kao što su SAD, Kina i Japan.
Teško je izračunati tačnu cenu jedne revije, ali tu treba predvideti iznajmljivanje ekskluzivnih lokacija u centru Pariza, atraktivne pozivnice, poklone klijentima, muziku, rasvetu, što vrlo lako može dostići više stotina hiljada evra, ne računajući honorare svetski poznatih manekena.
Medjutim, PPR - najveći evropska kompanija za maloprodaju i vlasnik marke "Gucci", u poslednja tri meseca 2005. povećao je prodaju luksuzne robe za 13,4 odsto i nastavio takav trend prvih sedmica 2006.
Dakle, pret-a-porte nije najunosniji posao, ali pomaže da se održi imidž brenda. Dovoljno je bilo pogledati u Parizu reviju Marka Džejkobsa koji radi za Louis Vuitton, a koja je privukla veliku medijsku pažnju, i shvatiti koliko taj način prezentacije pomaže plasman brenda, bilo da je reč o nakitu, naočarima za sunce ili čuvenim Vitonovim tašnama i koferima.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.