I ne samo što se na Internetu može kupiti sve, baš sve, već se direktno mogu gledati revije i najnovije kolekcije svestkih modnih kuća i kreatora.

"Luja Viton“ (Louis Vuitton), "Valentino“, "Guči“ (Gucci) i "Barberi“ (Burberry) osim onlajn prodavnica, imaju i više hiljada prijatelja na "Fejsbuku“ (Facebook) i "Tviteru“ (Twitter).

Do skoro je bilo nezamislivo kupovati luksuznu robu "iz fotelje“, ali vremena se menjanju, naročito je vreme recesije uticalo na to se u onlajn ponudi nađu i skupoceni satovi, nakit, unikatni modeli čuvenih dizajnera...

Tako sada Kvalijevu haljinu, na primer, možete kupiti u onlajn prodavnici ovog modnog kreatora, a Armani je otišao još dalje - njegovi modeli se prodaju i putem mobilnih telefona!

U "Pradi“ planiraju da u onljan prodaju puste isključivo ekskluzivu - modele koji još nisu stigli u prodavnice.

"Za pet godina trideset odsto modnih proizvoda u Americi biće prodavano preko interneta", izjavio je izvršni šef modne kuće "Prada“ Patricio Berteli.

Prema nekim podacima onlajn prodaja luksuzne robe 2009. godine porasla je za 20 procenata, a 3,6 milijardi evra potrošenih na onlajn kupovinu luksuzne robe predstavlja 2,35 procenata ukupne kupovine luksuznih proizvoda.

Zašto je internet prodaja tako popularna?

Pre svega jer ne zamara - obavlja se iz kuće, a i obezbeđuje diskreciju. Niko vas ne vidi kada jednu minijaturnu tašnuod satena, na primer, plaćate pozamašnom količinom novca.

(MONDO, foto: Guliver/Getty Images)