Hibridni "prijus" japanske "Tojote" ostao je najprodavanije vozilo u Japanu tokom februara, uprkos masovnom opozivu vozila najvećeg proizviođača kola na svetu, čime je "Tojota" zadržala vodeću poziciju u prodaji putničkih automobila na domaćem tržištu deveti mesec uzastopno.
Prodaja hibridnog ekološkog vozila na benzin i električni pogon, dostigla je prošlog meseca 27.000 jedinica, saopštilo je Udruženje japanskih prodavaca automobila (JADA).
"Tojotini" automobili zauzeli su četiri na listi od deset najprodavanijih vozila u Japanu tokom februara, uključujući i mini automboile.
Najnoviji podaci objavljeni su dva dana nakon izveštaja da je "Tojotina" prodaja novih kola u SAD pala 8,7 odsto minulog meseca u odnosu na isti period prethodne godine, na najniži nivo u poslednjih 12 godina zbog masovnog opoziva jednog broja najprodavanijih modela.
"Prijus" je, takođe, i najprodavaniji hibrid u svetu, a u Japanu ima toliko porudžbina da se na isporuku čeka i do šet meseci.
Popularnost tog hibrida nije prestala ni posle "Tojotinog" debakla sa opozivom oko 8,5 miliona vozila u svetu, uključujući i treću generaciju "prijusa" u Japanu, zbog problema sa zaštitom od blokiranja sistema za kočenje.
U Japanu, "Hondino" manje kompaktno vozilo "fit" našlo se na drugom mestu po prodaji u februaru, sa oko 14.000 vozila, a slede tri "Tojotina" manja modela "vic", "paso" i "korola".
"Hondin" hibrid "insajt" nije prodavan tako dobro kao "prijus", pa je pao na 24 mesto, nakon što je kratko ranije bio na prvoj poziciji, pre nego što je unapređeni "prijus" ušao u prodaju u maju minule godine.
(Tanjug)
"Tojotini" automobili zauzeli su četiri na listi od deset najprodavanijih vozila u Japanu tokom februara, uključujući i mini automboile.
Najnoviji podaci objavljeni su dva dana nakon izveštaja da je "Tojotina" prodaja novih kola u SAD pala 8,7 odsto minulog meseca u odnosu na isti period prethodne godine, na najniži nivo u poslednjih 12 godina zbog masovnog opoziva jednog broja najprodavanijih modela.
"Prijus" je, takođe, i najprodavaniji hibrid u svetu, a u Japanu ima toliko porudžbina da se na isporuku čeka i do šet meseci.
Popularnost tog hibrida nije prestala ni posle "Tojotinog" debakla sa opozivom oko 8,5 miliona vozila u svetu, uključujući i treću generaciju "prijusa" u Japanu, zbog problema sa zaštitom od blokiranja sistema za kočenje.
U Japanu, "Hondino" manje kompaktno vozilo "fit" našlo se na drugom mestu po prodaji u februaru, sa oko 14.000 vozila, a slede tri "Tojotina" manja modela "vic", "paso" i "korola".
"Hondin" hibrid "insajt" nije prodavan tako dobro kao "prijus", pa je pao na 24 mesto, nakon što je kratko ranije bio na prvoj poziciji, pre nego što je unapređeni "prijus" ušao u prodaju u maju minule godine.
(Tanjug)