
Predstavnici "Tojote" su, međutim, proteklih sedmica više puta izjavljivali da će popravka 8,5 miliona vozila s greškom u celom svetu, od kojih je više od polovine u SAD, koštati manje.
FTD navodi, pozivajući se na mišljenje bostonskog advokata i profesora prava Tima Hauarda koji koordinira zahteve američkih korisnika "Tojotinih" vozila za odštetu, da će se japanska fabrika najverovatnije prvo suočiti sa tužbama nezadovoljnih kupcama širom SAD.
Najavljeno je, naime, da će se sledeće sedmice sastati pravnici iz američkih saveznih država i dogovoriti o daljem postupku. U 40 federalnih jednica SAD se do sad skupilo više od 80 tužbi, od kojih su neke zajedničke.
U tužbama protiv "Tojote" se navodi da taj proizvođač vozila nije odmah odstranio tehničke probleme i prećutao je rizike koji su bili u vezi s njima.
Kao posledica nenamernog ubrzanja "Tojotinih" vozila, do kog je dolazilo zaglavljivanjem pedale za gas ili usled neuspelog kočenja, u saobraćajnim nesrećama je poginulo više od 30 ljudi, a oko 100 je povređeno.
Vlasnici "Tojotinih" vozila optužuju proizvođača i za to što sada kad hoće da prodaju polovno vozilo moraju da ga daju ispod cene.
Investitori se, osim toga, žale da su akcije "Tojote" koje poseduju sada osetno manje vrede nego pre izbijanja afere zbog pomenitih tehničkih nedostataka vozila tog japanskog proizvođača.
(Tanjug)
FTD navodi, pozivajući se na mišljenje bostonskog advokata i profesora prava Tima Hauarda koji koordinira zahteve američkih korisnika "Tojotinih" vozila za odštetu, da će se japanska fabrika najverovatnije prvo suočiti sa tužbama nezadovoljnih kupcama širom SAD.
Najavljeno je, naime, da će se sledeće sedmice sastati pravnici iz američkih saveznih država i dogovoriti o daljem postupku. U 40 federalnih jednica SAD se do sad skupilo više od 80 tužbi, od kojih su neke zajedničke.
U tužbama protiv "Tojote" se navodi da taj proizvođač vozila nije odmah odstranio tehničke probleme i prećutao je rizike koji su bili u vezi s njima.
Kao posledica nenamernog ubrzanja "Tojotinih" vozila, do kog je dolazilo zaglavljivanjem pedale za gas ili usled neuspelog kočenja, u saobraćajnim nesrećama je poginulo više od 30 ljudi, a oko 100 je povređeno.
Vlasnici "Tojotinih" vozila optužuju proizvođača i za to što sada kad hoće da prodaju polovno vozilo moraju da ga daju ispod cene.
Investitori se, osim toga, žale da su akcije "Tojote" koje poseduju sada osetno manje vrede nego pre izbijanja afere zbog pomenitih tehničkih nedostataka vozila tog japanskog proizvođača.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.