Vozila pokreću litijumsko-jonske baterije koje se mogu zameniti za manje od jednog minuta. Baterije počinju da se prazne posle 300 kilometara.
Postoji samo jedna stanica za promenu baterija u Tokiju. Biće potrebno 300 stanica da cela flota od 60.000 taksija na ulicama Tokija - više nego u Njujorku, Londonu i Parizu zajeno - pređe na struju.
Analitičari kažu da je okretanje elektrici neminovno zato što će rast broja automobila u zemljama kao što je Kina sigurno podići cenu nafte dok će cena elekričnih vozila sigurno da padne kao u slučajuplazma terevizora.
(Beta)
Postoji samo jedna stanica za promenu baterija u Tokiju. Biće potrebno 300 stanica da cela flota od 60.000 taksija na ulicama Tokija - više nego u Njujorku, Londonu i Parizu zajeno - pređe na struju.
Analitičari kažu da je okretanje elektrici neminovno zato što će rast broja automobila u zemljama kao što je Kina sigurno podići cenu nafte dok će cena elekričnih vozila sigurno da padne kao u slučajuplazma terevizora.
(Beta)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan