Kao neko ko postavlja trendove u hotelijerstvu odučili su da odu korak dalje u vizuelnom identitetu i za ovu kampanju angažuju popularnu umetnicu i pevačicu Saru Jo. Ovaj domaći brend hotela sa ponosom ističe da je Sara bila idealan izbor za ovu kampanju jer dele istu viziju jedinstvenosti. Fotografije donose drugačiji pogled na tradicionalno hotelijerstvo i ukazuju kroz Sarine setove sve asocijacije na hotel: uslužnost, prijateljstvo, dobrodošlicu i najvažnije jedinstveno iskustvo. Takođe, kroz ove vizuale možemo videti ceo uigirani tim koji je tu da pruži jedinstvenu uslugu gostima: od konobara, preko recepcionera, sobarice do menadžera, svi oni koji dočekuju goste i učestvuju u kreiranju truly unique doživljaja.
Kao jedan od vodećih beogradskih kongresnih centara, hotel Mona Plaza se nalazi na mestu gde je nekada postojala prva fabrika čokolade Šonda. Ovaj moderan i industrijski hotel čuva jugoslovensko nasleđe, kao i nasleđe porodice Šonda i time neguje ovu čokoladnu tradiciju. Danas, Šonda i dalje živi u hotelu Mona Plaza kao mesto gde Beograđani ali i svi gosti iz svih krajeva sveta mogu da uživaju u vrhunskim poslasticama, pre svega čuvenoj Šondinoj Olgi koja predstavlja omaž prvoj i najboljoj čokoladi Jugoslavije.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!