Taman kad smo pomislili da ne može gore, skuplje i bizarnije, poznata modna kuća "Balensijaga" ponovo je "razbila" sva očekivanja prosečnih ljudi i u prodaju izbacila čips torbicu.
Već godinama ona ne obraća pažnju na komentare mnogih, a njen kreativni direktor, Demna, ne prestaje da iznenađuje svojim novim modnim "ludostima". Mogli smo da vidimo kako je dizajnirao karirane torbe, u našem narodu poznate kao "krmače", zatim one u obliku kese za đubre, kao i nakit od pertli.
Ovog puta, on je ni manje ni više u prodaju lansirao vrećicu čipsa, kao deo nove, zimske kolekcije. Toliko izgleda verodostojno pravom proizvodu od krompira, da ukoliko ne primetite rajsferšlus na njoj, nećete znati da je u pitanju torbica. A cena, kao i obično, kada je reč o "Balensijagi" premašuje sva moguća očekivanja, te torba u obliku čipsa košta oko 1.800 evra.
Svojim novim kreacijama, Demna kao da želi da vidi koliko daleko su ljudi spremni da plate nešto, makar to bila i najveća glupost, samo da bi nosili marku poznatog brenda. A jedan komentar koji je osvanuo ispod objave naterao je sve da se zapitaju, a glasi:
"Sve više verujem da je 'Balensijaga' socijalni eksperiment", napisao je jedan korisnik.
(MONDO)
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
"Tebe i takvih kao ti se niko ne plaši, Partizan ima preča posla od Kupa": Mijailović oštro odgovorio Čoviću