Kao što je poznato, garancija protiv korozije za vozila "Ševrolet" je šest, a za "Opel" dvanaest godina i u tim rokovima ovlašćeni serviser proverava stanje karoserije i utvrđuje da li ima potrebe za intervencijom.
Međutim, koroziju na automobilima mogu da prouzrokuju i oštećenja usled spoljašnjih uticaja što nije pokriveno garancijom, zatim postoji i veliki broj automobila koji su kupljeni kao polovni i nemaju garanciju, a u tu su i stariji modeli gde je vreme ostavilo trag iako to nije uvek uočljivo.
Do nastanka korozije može da dođe i od posledica popravki, zamena ili modifikacija koje proizvođač ne odobrava i koje su izvedene od strane neovlašćenih lica, od posledica štetnih uticaja sredstava za zaštitu od korozije dodatnim tretmanima koje proizvođač ne preporučuje.
Korozija može biti i posledica nemara korisnika kao što je na primer montaža dodatne opreme koja je ugrađena protivno pravilima.
S obzirom na to da korozija ima tendenciju da se širi, najbolje i najjeftinije je da se na vreme ukloni, bilo popravkom ili zamenom oštećenog dela. Za ovu vrstu limarsko-farbarskih zahvata pogoduje suvo i toplo vreme, tako da je leto u odnosu na druga godišnja doba najbolje.
Zato su u "Beoautu" pokrenuli akciju od 15. jula do 30. avgusta 2010. godine, u kojoj svi zainteresovani mogu da provere u kakvom je stanju njihov automobil, a u slučaju da je potrebna servisna intervencija odobrava se popust od dese odsto na cenu usluge, delova i potrošnog materijala.
Zainteresovani vlasnici "Opel" i "Ševrolet" vozila mogu da zakažu dolazak u servis na telefon 011/2836-844 ili na zvaničnom sajtu "Beoauta".
(MONDO)
Međutim, koroziju na automobilima mogu da prouzrokuju i oštećenja usled spoljašnjih uticaja što nije pokriveno garancijom, zatim postoji i veliki broj automobila koji su kupljeni kao polovni i nemaju garanciju, a u tu su i stariji modeli gde je vreme ostavilo trag iako to nije uvek uočljivo.
Do nastanka korozije može da dođe i od posledica popravki, zamena ili modifikacija koje proizvođač ne odobrava i koje su izvedene od strane neovlašćenih lica, od posledica štetnih uticaja sredstava za zaštitu od korozije dodatnim tretmanima koje proizvođač ne preporučuje.
Korozija može biti i posledica nemara korisnika kao što je na primer montaža dodatne opreme koja je ugrađena protivno pravilima.
S obzirom na to da korozija ima tendenciju da se širi, najbolje i najjeftinije je da se na vreme ukloni, bilo popravkom ili zamenom oštećenog dela. Za ovu vrstu limarsko-farbarskih zahvata pogoduje suvo i toplo vreme, tako da je leto u odnosu na druga godišnja doba najbolje.
Zato su u "Beoautu" pokrenuli akciju od 15. jula do 30. avgusta 2010. godine, u kojoj svi zainteresovani mogu da provere u kakvom je stanju njihov automobil, a u slučaju da je potrebna servisna intervencija odobrava se popust od dese odsto na cenu usluge, delova i potrošnog materijala.
Zainteresovani vlasnici "Opel" i "Ševrolet" vozila mogu da zakažu dolazak u servis na telefon 011/2836-844 ili na zvaničnom sajtu "Beoauta".
(MONDO)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kakav debakl Hrvatske u košarci, i to od Bosne! Odlazak na Eurobasket će biti nemoguća misija
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca