"Postavljen zadatak nije jednostavan, ali smo uvereni da ga možemo rešiti", izjavio je direktor severnoameričke podružnice "Hjundaija", Džon Krafčik.
Kako su istakli inženjeri kompanije, "Hjundai" za postizanje tog cilja ima sve neophodne tehnologije - direktno ubrizgavanje goriva, turboupumpavanje, tradicionalne i priključene hibride, superlake materijale i aerodinamični proveren dizajn.
Prvi hibridni "hjundai" će se na americkom tržištu pojaviti 2011. godine, a predstavljaće hibridnu verziju sedana "sonata".
Prosečna potrošnja goriva u automobilima prodatim u SAD 2008. godine iznosila je 7,6 litara na sto kilometara vožnje.
(Tanjug)
Kako su istakli inženjeri kompanije, "Hjundai" za postizanje tog cilja ima sve neophodne tehnologije - direktno ubrizgavanje goriva, turboupumpavanje, tradicionalne i priključene hibride, superlake materijale i aerodinamični proveren dizajn.
Prvi hibridni "hjundai" će se na americkom tržištu pojaviti 2011. godine, a predstavljaće hibridnu verziju sedana "sonata".
Prosečna potrošnja goriva u automobilima prodatim u SAD 2008. godine iznosila je 7,6 litara na sto kilometara vožnje.
(Tanjug)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina