Gorenje, jedan od omiljenih brendova u Srbiji, objedinjuje sve to svojom tradicijom dugom čak 74 godine. Ljudi vole i veruju proizvodima Gorenje Grupe, zato što su praktična rešenja koja svakodnevne poslove čine lakšim, a život manje komplikovanim i donekle zabavnijim. Višedecenijsko iskustvo, stručnost i vizija o jedinstvenim i kvalitetnim uređajima učinili su ovaj brend čak i svetski priznatim.

Kompanija Gorenje od samog osnivanja nastojala je da pruži doživljaj jednostavnosti u svemu što radi. Uz njene uređaje potrošači kućne poslove obavljaju praktičnije - pomoću kvalitetnih i modernih funkcija i naprednu tehnologiju koja to omogućava.

Od 2018. godine Gorenje uređaji deo su Hisense korporacije, jednog od vodećih svetskih proizvođača električnih uređaja i bele tehnike sa 80 hiljada zaposlenih širom sveta. Na taj način su postali jedna od retkih svetskih kompanija koja u svom portfoliju nudi kompletan asortiman kućnih aparata, potrošačke elektronike i mobilnih telefona. Pored toga nude i usluge vezane za ekologiju, izradu alata, inženjering, ugostiteljstvo i trgovinu.

Održivost kao jedan od prioriteta
Pored fokusa na kvalitet i inovacije, Hisense Europe je sa svojim brendovima Hisense i Gorenje postavio ambiciozne ciljeve održivosti fokusirane na pet ključnih oblasti. Ovi planovi uključuju životnu sredinu, održive proizvode, održivi lanac snabdevanja, ljude i društvenu odgovornost, kao i nove poslovne modele. Kućni aparati napravljeni su od ekološki prihvatljivih i razgradivih materijala i podvrgnuti rigoroznom testiranju kako bi se produžio njihov vek trajanja. Pored toga, važan aspekt čini i dostupnost rezervnih delova i lako servisiranje. Poseduju proizvodne pogone širom Evrope - u Sloveniji, Srbiji i Češkoj - kao i razvojne i kompetentne centre u Švedskoj, Holandiji, Češkoj i Sloveniji.

Definisani ciljevi podrazumevaju i smanjenje potrošnje energije kroz optimizaciju obnovljive energije, povećanje upotrebe recikliranih materijala u proizvodima, smanjenje otpada, promovisanje održivog transporta i poboljšanje održivosti lanca snabdevanja. Fokus na samoodrživost je očigledan i u naporima da se reciklira 96 odsto generisanog otpada, da se koriste 100 odsto reciklirana ambalaža do 2024. godine i da se smanji emisija CO2 proizvedena transportom.

PROMO Foto: Gorenje

Kako bi ispunila navedene zadatke, kompanija već neko vreme veoma aktivno radi na smanjenju svog karbonskog uticaja, uključujući potrošnju energije tokom proizvodnje, materijale koji se koriste u proizvodima i njihov životni vek, kao i procese pakovanja i transporta. Rezultat toga jeste to da je u ovim oblastima, Hisense Europe ostvario značajan napredak u poslednjih pet godina smanjenjem potrošnje vode za 38 odsto i električne energije za 24 odsto.

Gorenje svojim potrošačima pomaže da se fokusiraju na stvari koje su im zaista važne, time što će obaveze u domaćinstvu učiniti manje komplikovanim, a život cele porodice prijatnijim.

Za više informacija o Gorenje brendu, novim proizvodima i načinu poslovanja kompanije posetite Hisense / Gorenje prodajne objekte širom Srbije ili Gorenje Srbija sajt.