Novi hit u restoranima Las Vegasa su firmirani i markirani hamburgeri - vrhunski kuvari se takmiče ko će smisliti ekstravagantnije dodatke za to jelo, koje se i dalje smatra američkom klasikom.
Kao i drugi američki klasik - pita od jabuka i hamburger prolaze kroz fazu dorada i promena, zahvaljujući delom i najgoroj recesiji još od '30. godina prošlog veka, preneo je "Glas Amerike".
Oni koji imaju manje novaca i dalje se zadovoljavaju dobrim, starim običnim hamburgerom, ali ekskluzivni restorani brzo su shvatili šansu da zarade.
Vlasnik bara u Cezarovoj palati Brajan Ogden je rekao da su njegovi kuvari običnu brzu hranu pretvorili u prefinjen gastronomski, ali i restoranski doživljaj.
"Koristimo isključivo sertifikovano juneće meso. Sve je organsko, bez hormona. Na pijaci svojom rukom biramo sve sastojke, ručno list po list peremo salatu, pravimo svoj ljuti majonez i tako dalje. To je mnogo posla i ranog ustajanja kako bi sve bilo dnevno sveže", rekao je on.
Kuvar Keri Simon, koji je vlasnik restorana Kerijevi gurmanski hamburgeri, a pobednik je popularnog kuvarskog nadmetanja "Čelični kuvar", kazao je da mu je baš to takmičenje gde se koristilo mleveno meso dalo inspiraciju da napravi svoj "hamburger svih hamburgera".
Kasnije je eksperimentisao da različitim ukusima i u svojim drugim restoranima i počeo dobijati nagrade za njih i zato su ga iz Las Vegasa zvali da i tamo otvori specijalni bar za hamburgere.
Ovi gurmanski hamburgeri servirani su u raznim oblicima i veličinama. Umesto uobičajenih salatnih dodataka sad gosti mogu da biraju - od pečenih jaja, ljutog gvakamolija, čak i čuvenih pečurki tartufa.
Novinarski kulinarski analitičar Džon Kurtas je objasnio da je to bogatstvo izbora, ustvari, pozitivan znak u ova teška ekonomska vremena jer, u recesiji svi manje troše.
"Mnogi restorani sad nude i jelovnike kao u kafeima, ili popuste za rane goste, zatim nude male porcije, kao meze ili tapas (male porcije raznovrsnog jela), čak i ispred restorana ili za šankom. Toga nije bilo pre pet godina", kazao je Kurtas.
"Sad imate pravi procvat hamburgera, pica, tapasa - i gosti očito pozitivno reaguju na to", dodao je on.
"Istraživanja pokazuju da su hamburgeri sve popularniji otkad smo u krizi. Devedeset procenata ispitanika kazao da jede hamburger najmanje jednom neđeljno. Sa kečapom ili bez njega, ionako je uz hamburger - to besplatno", rekao je Kurtas.
(Tanjug)
Oni koji imaju manje novaca i dalje se zadovoljavaju dobrim, starim običnim hamburgerom, ali ekskluzivni restorani brzo su shvatili šansu da zarade.
Vlasnik bara u Cezarovoj palati Brajan Ogden je rekao da su njegovi kuvari običnu brzu hranu pretvorili u prefinjen gastronomski, ali i restoranski doživljaj.
"Koristimo isključivo sertifikovano juneće meso. Sve je organsko, bez hormona. Na pijaci svojom rukom biramo sve sastojke, ručno list po list peremo salatu, pravimo svoj ljuti majonez i tako dalje. To je mnogo posla i ranog ustajanja kako bi sve bilo dnevno sveže", rekao je on.
Kuvar Keri Simon, koji je vlasnik restorana Kerijevi gurmanski hamburgeri, a pobednik je popularnog kuvarskog nadmetanja "Čelični kuvar", kazao je da mu je baš to takmičenje gde se koristilo mleveno meso dalo inspiraciju da napravi svoj "hamburger svih hamburgera".
Kasnije je eksperimentisao da različitim ukusima i u svojim drugim restoranima i počeo dobijati nagrade za njih i zato su ga iz Las Vegasa zvali da i tamo otvori specijalni bar za hamburgere.
Ovi gurmanski hamburgeri servirani su u raznim oblicima i veličinama. Umesto uobičajenih salatnih dodataka sad gosti mogu da biraju - od pečenih jaja, ljutog gvakamolija, čak i čuvenih pečurki tartufa.
Novinarski kulinarski analitičar Džon Kurtas je objasnio da je to bogatstvo izbora, ustvari, pozitivan znak u ova teška ekonomska vremena jer, u recesiji svi manje troše.
"Mnogi restorani sad nude i jelovnike kao u kafeima, ili popuste za rane goste, zatim nude male porcije, kao meze ili tapas (male porcije raznovrsnog jela), čak i ispred restorana ili za šankom. Toga nije bilo pre pet godina", kazao je Kurtas.
"Sad imate pravi procvat hamburgera, pica, tapasa - i gosti očito pozitivno reaguju na to", dodao je on.
"Istraživanja pokazuju da su hamburgeri sve popularniji otkad smo u krizi. Devedeset procenata ispitanika kazao da jede hamburger najmanje jednom neđeljno. Sa kečapom ili bez njega, ionako je uz hamburger - to besplatno", rekao je Kurtas.
(Tanjug)