Vetar u kosi, sloboda, prostranstvo. Sve su to sinonimi za motore, a od subote i ljubitelji Harli Dejvidsona u Kini mogu da uživaju u čarima najpoznatijih dvotočkaša, pošto je ta američka kuća otvorila prodavnicu u Pekingu.
Vetar u kosi, sloboda, prostranstvo. Sve su to sinonimi za motore, a od subote i ljubitelji Harli Dejvidsona u Kini mogu da uživaju u čarima najpoznatijih dvotočkaša, pošto je ta američka kuća otvorila prodavnicu u Pekingu."Svuda u svetu Harli otori su sinonim za slobodu, prostranstva, dobru zabavu, a sada očekujemo da se taj duh prenese i u Kinu", izjavio je direktor predstavništva Harli-Dejvidsona za Kinu Dejvid Foli.
Ogroman izložbeni salon otvoren je na 20-ak minuta od centra grada, na području gde se i dalje mogu videti farmeri kako guraju kolica po ulicama.
Kinezi su oduševljeno dočekali otvaranje prodavnice Harlija, tiskajući se da se fotografišu na čuvenim dvotočkašima. Mnogi su kupovali majice sa oznakama Harlija, kačkete i kožne jakne, čak i motorna ulja.
"Harli-Dejvidson živi već 100 godina. Nadamo se da će Kina nastaviti taj trend u narednih 100 godina", izjavio je , Holis Žao, generalni menadžer pekinškog predstavništva Harlija.
Ulazak na kinesko tržište dugogodišnji je cilj američke kompanije čije je sedište u Milvokiju, iako Kina ima izuzetno restriktivne zakone o saobraćaju, koji zabranjuju vožnju motora u glavnim ulicama Pekinga, Šangaja i još nekih gradova.
Još jedna nepovoljna okolnost je i cena Harlijevih motora, koja se kreće od 1.200 do 3.645 dolara. Prosečna godišnja plata u Pekingu je 2.200 dolara.
"Da, pred nama su značajne prepreke, ali mi pravimo dugoročne planove. Iskoristićemo vreme da pojačamo brend, negujemo kupce. Verujemo da ovo tržište ima veliki potencijal", rekao je Foli.
On veruje da će motori imati veliku prodju, pre svega zbog toga što je automobilska industrija u velikoj krizi. "Sve više ljudi se opredeljuje za motore nego za automobile i u tome zaista uživaju", dodao je Foli.
(MONDO)