Japanska "Tojota", najveći proizvođač automobila na svetu, predstavila je unapređenu verziju kompaktnog modela "vic" kako bi podstakla potražnju na usporenom domećem tržištu, prenele su agencije.

Cilj "Tojote" je da proda 10.000 vozila mesečno na japanskom tržištu, saopštila je u sredu kompanija u Tokiju. Osnovni model vozila "vic" će koštati 1,06 miliona jena (12.653 dolara).

Japanska prodaja novih vozila će najverovatnije pasti za 9,9 odsto naredne godine, na 4,47 miliona automobila, nakon što je vladin program subvencija za nabavku energetski efikasnih modela okončan u septembru, procenilo je Udruženje japanskih proizvođača automobila. Računa se da bi oporavak potražnje mogao da krene od septembra 2011. godine.

"Tojota" je u utorak najavila da očekuje da će prodaja u Japanu pasti za 17 procenata na 1,3 miliona vozila u 2011, ne računajući njene filijale "Daihatsu" i "Hino motore."

(Tanjug)