Činjenica je da će zbog brojnih poskupljenja, uz cenu goriva i servisiranja automobila mnogi poželeti da se reše svojih metalnih ljubimaca.
Poseban teret za građane biće pravilnici o novom načinu obuke budućih vozača i polaganja vozačkih ispita. Podsetimo, uz dodatnih 40 časova vožnje, polaznici će morati da odslušaju i 40 časova teorijske nastave, kao i da polažu test iz prve pomoći.
Zakonom o bezbednosti u saobraćaju propisan je visok nivo kvaliteta u pogledu vozila, kadrova i odgovarajuće tehničke opreme.
Milenko Jezdimirović, predsednik Udruženja auto-škola Beograda, objašnjava za “Blic” da se zbog strožih uslova za poslovanje škola, cena obuke mora povećati.
"Sadašnja cena obuke za B kategoriju iznosi od 20.000 do 35.000 dinara, što je nerealno. Policija je poslala predlog Vladi da cena jednog časa vožnje bude 1.000 dinara sa PDV-om, dok bi cena teorijskog časa iznosila 250 dinara. To znači da bi kompletna obuka koštala najmanje 50.000 dinara", objašnjava Jezdimirović.
Nove registarske tablice važiće sedam godina i urađene su po evropskim standardima. Dimenzija su 51 x 11 centimetara, a po specijalnom zahtevu vozači će moći da imaju i manje oznake, ali samo ako ne mogu da postave regularne veličine.
Nezvanično se pominje da će cena novih tablica sa dosadašnjih 1.200 dinara porasti na 2.000, a na to treba dodati i republičku administrativnu taksu.
Vozači će tablice menjati po isteku registracije, a novinu predstavlja uvođenje vinjeta koje će vozači lepiti na prednje vetrobransko staklo.
Stare vozačke i saobraćajne dozvole, uključujući i one izdate ovih dana, važiće do roka naznačenog u dozvoli. Zamena će se obavljati narednih godinu dana, takođe prilikom isteka registracije.
Poseban teret za građane biće pravilnici o novom načinu obuke budućih vozača i polaganja vozačkih ispita. Podsetimo, uz dodatnih 40 časova vožnje, polaznici će morati da odslušaju i 40 časova teorijske nastave, kao i da polažu test iz prve pomoći.
Zakonom o bezbednosti u saobraćaju propisan je visok nivo kvaliteta u pogledu vozila, kadrova i odgovarajuće tehničke opreme.
Milenko Jezdimirović, predsednik Udruženja auto-škola Beograda, objašnjava za “Blic” da se zbog strožih uslova za poslovanje škola, cena obuke mora povećati.
"Sadašnja cena obuke za B kategoriju iznosi od 20.000 do 35.000 dinara, što je nerealno. Policija je poslala predlog Vladi da cena jednog časa vožnje bude 1.000 dinara sa PDV-om, dok bi cena teorijskog časa iznosila 250 dinara. To znači da bi kompletna obuka koštala najmanje 50.000 dinara", objašnjava Jezdimirović.
Nove registarske tablice važiće sedam godina i urađene su po evropskim standardima. Dimenzija su 51 x 11 centimetara, a po specijalnom zahtevu vozači će moći da imaju i manje oznake, ali samo ako ne mogu da postave regularne veličine.
Nezvanično se pominje da će cena novih tablica sa dosadašnjih 1.200 dinara porasti na 2.000, a na to treba dodati i republičku administrativnu taksu.
Vozači će tablice menjati po isteku registracije, a novinu predstavlja uvođenje vinjeta koje će vozači lepiti na prednje vetrobransko staklo.
Stare vozačke i saobraćajne dozvole, uključujući i one izdate ovih dana, važiće do roka naznačenog u dozvoli. Zamena će se obavljati narednih godinu dana, takođe prilikom isteka registracije.
Spisak nameta sve duži
Prema nepotvrđenim informacijama, predlog je da nova vozačka dozvola košta 800 din, saobraćjna 1.200, a vinjeta 400 dinara.
Komitet se zalaže za manje cene obaveznog osiguranja vozila, što bi rasteretilo vozače.
Povećanje cena u narednoj godini može se očekivati i za tehnički pregled vozila. Iako se kasni sa usvajanjem pravilnika, poznato je da će vozila starija od 25 godina morati na tehnički dva puta godišnje.
Propisima je predviđeno uvođenje kompjuterskog programa koji će povezivati uređaje koji se koriste pri pregledu vozila. Dobijeni podaci će stizati u MUP, pa će ukoliko neko vozilo ne ispunjava uslove, a prođe tehnički pregled, policija moći blagovremeno da reaguje.
Pod posebnom lupom biće kontrolori tehničkog pregleda, koji će za obavljanje tog posla morati da imaju licence. Jasno je, dakle, da se dosadašnja cena od 1.00 do 2.000 dinara za tehnički pregled neće zadržati.
Spisak nameta se tu ne završava. Uvođenje novih kompleta prve pomaći, obavezne opreme u svim vozilima, građane Srbije koštaće, prema nekim procenama, oko 40 miliona evra.
U Srbiji je registrovano oko 2.000.000 vozila, a svaki vozač moraće do oktobra sledeće godine da izdvoji između 2.000 i 3.500 dinara za originalni komplet.
Posebnim pravilnicima predviđeno je i posedovanje dodatne opreme i zimskih guma.
(MONDO)
Komitet se zalaže za manje cene obaveznog osiguranja vozila, što bi rasteretilo vozače.
Povećanje cena u narednoj godini može se očekivati i za tehnički pregled vozila. Iako se kasni sa usvajanjem pravilnika, poznato je da će vozila starija od 25 godina morati na tehnički dva puta godišnje.
Propisima je predviđeno uvođenje kompjuterskog programa koji će povezivati uređaje koji se koriste pri pregledu vozila. Dobijeni podaci će stizati u MUP, pa će ukoliko neko vozilo ne ispunjava uslove, a prođe tehnički pregled, policija moći blagovremeno da reaguje.
Pod posebnom lupom biće kontrolori tehničkog pregleda, koji će za obavljanje tog posla morati da imaju licence. Jasno je, dakle, da se dosadašnja cena od 1.00 do 2.000 dinara za tehnički pregled neće zadržati.
Spisak nameta se tu ne završava. Uvođenje novih kompleta prve pomaći, obavezne opreme u svim vozilima, građane Srbije koštaće, prema nekim procenama, oko 40 miliona evra.
U Srbiji je registrovano oko 2.000.000 vozila, a svaki vozač moraće do oktobra sledeće godine da izdvoji između 2.000 i 3.500 dinara za originalni komplet.
Posebnim pravilnicima predviđeno je i posedovanje dodatne opreme i zimskih guma.
(MONDO)
Moćne reči Ajzeje Kenana: Došao sam u Crvenu zvezdu da osvojimo Evroligu
Goranu Vesiću se pogoršalo zdravstveno stanje: Prebačen u Institut za kardiovaskularne bolesti u Sremskoj Kamenici
Mondo ukrštenica za 26. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Ružan tekst Nemaca o navijačima Zvezde i Beogradu: Upozorili navijače na sve, pa i na vodu?
"Plašim se da ni Tramp ne može da zaustavi sukob Putina i Zelenskog": Aleksandar Vučić o ratu u Ukrajini