Slušaj vest

Urbanizovani Kopaonik ili netaknuta priroda Tare? Gde odsedaju oni sa "najdubljim" džepom? Srbija ima mnogo toga da ponudi kada je turizam u pitanju. Osim standardnih ponuda, u našoj zemlji postoji sve veća potražnja za tzv. luksuznim turizmom koji osim skupocenih lokacija podrazumeva i prilagođavanje željama i potrebama svakog pojedinca. Šta traže bogataši, otkrile su u emisiji "150 minuta" na Prvoj vlasnice kompanije "Charming concierge service" Branka Mitrović i Sane Vanhjume

"Što se tiče luksuznog turzima u Srbiji, veoma je velika potražnja. Srbija ima mnogo toga da ponudi, sve zavisi za šta su naši klijenti zainteresovani. Mi najviše radimo personalizovane ture jer nam je najvažnije iskustvo sa kojim klijent odlazi iz naše zemlje. Takođe radimo Grčku i Crnu Goru. Trenutno je najviše klijenata zainteresovano za Grčku i Crnu Goru jer su u ovim vrelim danima svi zaiteresovani za kupanje", rekla je Branka i objasnila na koji način funkcioniše luksuzni turizam.

"Naša firma se bazira na personalizovanim turama. Obavimo nekoliko razgovora sa klijentom kako bismo videli da li je više avanuristički tip ili dolazi zbog opuštanja. Na osnovu toga pravimo paket prema njegovim potrebama. To oni cene, ne biraju obični turistički paket uz koji dobijete kartu i popust na hotel", otkrila je Branka.

Najčudniji zahtev bogataša

"Kada je u pitanju avanturizam, sam Beograd je poznat kao grad noćnog života. Mnogi dolaze zbog toga i gastronomije, ali tu su i raznorazne aktivnosti na planinama. Sve zavisi koje je godišnje doba, dosta njih želi rafting na Tari. Mnogi žele aktivnosti na jahtama. Imali smo zahtev od klijenata da na jahti ima tobogane. Do sada nismo imali takav zahtev. Bilo je teško, ali uspeli smo u tome", otkrila je Branka i dodala da danas Instagram diktira trendove.

"Što se tiče luksuza, danas nije luksuz samo ono što je skupo, već samo isksutvo. Dosta toga diktiraju mediji. Dosta ljudi vidi šta je popularno na Instagramu, pa žele tamo da odu, ali mi savetujemo sve što nije svakodnevno. Ipak, najvažnije je za šta je klijent zainteresovan".

Zahtev grupe milionera koja u septembru stiže u Srbiju

"Baš smo u početku razmišljale o tome ko da nam bude target grupa. Onda smo to ostavile kao otvoreno pitanje, pa da vidimo ko nam se najviše obraća. Nema pravila, imamo i grupe, parove, biznis ljude, porodice. Imali smo grupu Italijana, žena je visoko rangirana u svetu mode i želela je da proslavi svoj rođendan u poznatom klubu. Mi smo sve organizovale do najsitnijih detalja i to je bila jedna od najekskluzivnijih tura", rekla je Branka i dodala da se raduje sledećem izazovu:

"Ono što bih isto naglasila, kao naš najveći poduhvat do sada, jeste grupa milionera koja dolazi u septembru. Oni će biti tu 2. septembra i imaće 'reli' vožnju sportskim kolima kroz Evropu. Idu ka Grčkoj, biće dva dana u Srbiji i organizovaćemo poseban događaj za njih", rekla je Branka Mitrović.

BONUS VIDEO:

Instagram/soudiofarabia Žena milionera

(MONDO/T.V.)