Pastelna nijansa nazvana je "honeysuckle", po cvetu orlovih noktiju koji su beli ili žućkasti, i mestimično crveno-roze.

"Veselija je od prošlogodišnje, sam pogled na nju raspaljuje čula i popravlja vam raspoloženje", rekla je izvršna direktorka Pantonea Leatris Ajsman.

"Ova nijansa je pozitivna, topla i vesela, i vraća uspomene na detinjstvo", rekla je ona.

Dizajner Džejms Miška iz kuće "Bedžli&Miška" nazvao je crvenkasto-roze nijansu "važnom bojom za 2011".

"Boja je takva da lepo stoji uz svaku boju i ton kože, može se nositi kao 'total look' ili samo kao detalj koji čini da odevna kombinacija zablista", rekao je on.

Miška je "upozorio" da ova nijansa ne ide uz crnu, ali da lepo izgleda uz belu i druge svetle boje.

Meri Rodžers, direktorka marketinga kompanije "Kuizinart" koja proizvodi kućne aparate, najavila je da će ta kompanija predstaviti mašinu za sladoled i druga sitnija kuhinjska pomagala upravo u toj nijansi.

"Želimo da u kući razveselimo potrošače detaljima u veselim bojama, baš kao što se sumorna odeća uveseljava 'drečavim' aksesoarom", rekla je ona.

Institut Pantone analizira boje korišćene za najrazličitije proizvode, od kućne tehnike do visoke mode, kao i mišljenje javnosti, i na osnovu tih podataka predviđa "hit" boju za narednu godinu.

Boja za 2010. bila je tirkizna, koja bi trebalo da ima smirujuć, eskapistički efekat.

(MONDO)