Japanski proizvođač autmobila "Micubiši" je najavio da u 15 zemalja Evrope počinje prodaja modela i-MiEV sa pogonom na struju.
Prvih 2.500 primeraka ovog modela koji se proizvodi od oktobra 2010. godine već je poslato u Nemačku, Francusku i Španiju, a japanski proizvođač je saopštio da planira da auto na struju "u skoroj budućnosti" ponudi i kupcima u Finskoj i Srbiji.
i-MiEV (intelligent Mitsubishi innovative Electric Vehicle) prvi put je kao eksperminetlani model izložen 2005. na sajmu u Tokiju.
Pogon je elektro-motor koji struju dobija iz jon-litijumskih akumulatora, smeštenih u podu. Monofaznom strujom (15 A/200 V) akumulatori se mogu napuniti za sedam sati, a trofaznom za 25 minuta (do 80 odsto kapaciteta).
i-MiEV je mali gradski auto sa četiri sedišta i četvoro vrata. Dugačak je 339 santimetara, težak 1.080 kilograma. Maksimalna brzina koju može da postigne je 130 kilometara na sat, a domet sa jednim punjenjem akumulatora 160 kilometara.
Maksimalna snaga elektro-motora je 47 kW (63,9 KS), a pogon je na zadnje točkove.
Nominalna cena u Nemačkoj i drugim zemljama je od 33.000 do 35.000 evra, ali je ona u praksi, zbog subvencija tamošnjih vlada radi zaštitu okoline, niža, i iznosi oko 30.000 evra.
(Beta)
Prvih 2.500 primeraka ovog modela koji se proizvodi od oktobra 2010. godine već je poslato u Nemačku, Francusku i Španiju, a japanski proizvođač je saopštio da planira da auto na struju "u skoroj budućnosti" ponudi i kupcima u Finskoj i Srbiji.
i-MiEV (intelligent Mitsubishi innovative Electric Vehicle) prvi put je kao eksperminetlani model izložen 2005. na sajmu u Tokiju.
Pogon je elektro-motor koji struju dobija iz jon-litijumskih akumulatora, smeštenih u podu. Monofaznom strujom (15 A/200 V) akumulatori se mogu napuniti za sedam sati, a trofaznom za 25 minuta (do 80 odsto kapaciteta).
i-MiEV je mali gradski auto sa četiri sedišta i četvoro vrata. Dugačak je 339 santimetara, težak 1.080 kilograma. Maksimalna brzina koju može da postigne je 130 kilometara na sat, a domet sa jednim punjenjem akumulatora 160 kilometara.
Maksimalna snaga elektro-motora je 47 kW (63,9 KS), a pogon je na zadnje točkove.
Nominalna cena u Nemačkoj i drugim zemljama je od 33.000 do 35.000 evra, ali je ona u praksi, zbog subvencija tamošnjih vlada radi zaštitu okoline, niža, i iznosi oko 30.000 evra.
(Beta)
Istorijska dominacija Crvene zvezde u Ligi šampiona, 5:1! Štutgart razbijen na Marakani, pobeda za sva vremena!
Jeziv snimak sa ulica Beograda: Navijač Štutgarta pretučen, a grupa Delija trči ka njemu
"Poslao bih mu poruku, zbog tebe je Zvezda pobedila 5:1": Vladan Milojević žestoko prozvao Zdravka Kuzmanovića!
Piksi potvrdio da ima ponudu! Da li će Srbija ostati bez selektora već u januaru?
Delije prebile navijače Štutgarta: Haos na ulicama Beograda, pojavio se snimak