U knjizi "Kupologija" Martin Lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vredne sedam miliona dolara.

Reč je o pionirskom eksperimentu koji je zavirio u mozgove dve hiljade dobrovoljaca iz celog sveta koji su se susretali s različitim oglasima, logotipima, reklamama, brendovima i proizvodima.

Da li se seks stvarno dobro prodaje? Da li nas još uvek okružuju podsvesne reklame? Mogu li 'kul' brendovi podstaći naš nagon za sparivanjem? Može li posmatranje proizvoda podstaći ostala čula: miris, dodir i sluh?

Zaprepašćujuća otkrića Martina Lindstroma razbijaju mnoga davnašnja uverenja o tome šta privlači naše interesovanje - i navodi nas na kupovinu.

"Pisana poput napetog krimića, 'Kupologija' razotkriva šta stručnjaci za neuromarketing znaju o našem procesu odlučivanja“, kaže dr Mehmet Oz, profesor hirurgije na Univerzitety Kolumbija.

Ako želite da saznate istine i laži o tome zašto kupujemo, pišite nam na adresu mondonagrade@wm.rs, sa naznakom "Kupologija".

Dobitnici knjige biće obavešteni mejlom.

(MONDO)