Slušaj vest

Dragan Simić (28) iz Lazarevca je 29. juna 2024. godine krenuo na odmor sa dve godine mlađom suprugom koja je u šestom mesecu trudnoće. Preko jedne od najpoznatijih turističkih agencija izabrali su Tursku, poznati all inclusive hotel sa četiri zvezdice u Alanji. Kada su krenuli, u autobusu su dobili kovertu u kojoj je pisalo uputstvo za korišćenje vode u smeštaju. Sve su poštovali, a onda su trećeg dana počeli zdravstveni problemi. Dragan za MONDO otkriva kako se sve dogodilo.

"To je bio all inclusive hotel sa četiri zvezdice. Put je protekao u redu, u autobusu smo dobili kovertu u kojoj je pisalo da ako imamo probleme, možemo da se obratimo našoj predstavnici. Žena se zove Vera. Tu je napisano da nikako ne smemo da pijemo vodu sa česme i da možemo da koristimo vodu sa automata. Međutim, trećeg dana sam primetio da imam stomačni problem. Supruga i ja smo imali bolove i dijareju. Sve vreme smo pili flaširanu vodu na plaži, a u hotelu smo pili sa tih automata", započinje priču Dragan.

Dragan Simic all inclusive hotel u Turskoj (10).jpg
Privatna arhiva 

"Za ručak sam otišao da donesem vodu, ali sam video da nema vode. Pitao sam kad će biti vode na automatu, rekli su mi da će doći za koji minut. Međutim, tu je urađena linija sa koje sve ide, od vode, čaja, preko mleka, do kafe i piva. Sve ide sa te linije u koju ubacuju balone. Međutim, oni sipaju vodu sa česme u balon i taj balon stave na tu liniju. Ljudima nije bilo dobro, imali su stomačne probleme", otkriva Dragan za MONDO koji je odlučio da se obrati predstavnici.

"Pitao sam našu predstavnicu šta da radimo, da li može da razgovara sa njima, ali ništa nije urađeno. Uveče sam došao u sobu gde sam slučajno pogledao u WC šolju, pošto u lavabou ne možete da vidite tu vodu. Kad pustite vodu, ona je toliko žuta i prljava. Imam snimak gde se čuje da niko nije išao u WC. Imali smo dijareju, grčeve i bolove i kada smo prestali da pijemo njihove sokove, posle dva do tri dana, organizam nam se vratio u normalno stanje. Imali smo zdravstveno osiguranje, ali nismo se obratili lekaru jer je posle dva dana krenulo sve nabolje", kaže Dragan.

Prepiska između Dragana Simića i predstavnice:

Privatna arhiva Dragan Simic all inclusive hotel u Turskoj

All inclusive hotel je bio sve, samo ne all inclusive

"Mi smo išli preko jedne od najboljih agencija. Dešavalo se da odemo na ručak koji traje od 13 do 15 časova. Ako odete u 14 sati, nemate šta da pojedete. Večera traje od 19 do 21 sat, ako dođete u 20:15, imate da jedete samo pirinač i neke vegeterijanske obroke. O čistoći da ne pričam. Higijena je bila veoma loša. Toalet paper nijednom nisu doneli, a poteljinu su zamenili samo jednom", kaže Dragan Simić.

"Turistička agencija tvrdi da smo sve imali"

"Ja sam se žalio našoj predstavnici, ali ona je govorila da ne može ništa da uradi i da preuzme. Predložila mi je da zamenimo sobu, pitao sam je šta mi znači da menjam sobu. Ona nije znala šta da mi kaže. Posle je nudila da menjamo hotel, to je bilo šestog dana. Dakle, sedmog dana je trebalo da ga promenimo. Međutim, na kraju je ispalo da promenimo hotel 24 sata pred put i to uz našu doplatu. Obratio sam se agenciji, poslao sam im mejl, a oni tvrde da smo mi imali sve uslove. Toliko o all inclusive hotelu", kaže Dragan Simić za MONDO.

Pogledajte snimak iz toaleta u all inclusive hotelu:

Privatna arhiva Dragan Simic all inclusive hotel u Turskoj

A evo kako je izgledala hrana u all inclusive hotelu:

Privatna arhiva Dragan Simic all inclusive hotel u Turskoj

BONUS VIDEO:

Kurir televizija KOLIKO JE STRESAN ODLAZAK NA POSAO NAKON ODMORA? Psiholog analizira: Postoje OVA dva tipa ličnosti, mnogi se ne odmore na odmoru!