
Svetski proizvođači automobila ponudili su, prema oceni analitičara, sirovu snagu i luksuz na Sajmu automobila u Čikagu, umesto "zelenih kola" koja su dobijala apsolutnu prednost na ostalim auto-salonima u SAD, kao što su Detroit ili Los Anđeles.
"Čikaška smotra se u mnogome razlikuje u odnosu na nedavne skupove u Los Anđelesu i Detroitu gde je ponuđeno mnogo više zelene tehnologije," smatara Kaldvelova, naglašavajući da se, na jednoj strani govori o ekonomičnosti goriva, a na drugoj se ističu snaga i luksuz automobila.
Za razliku od Detroita i Los Anđelesa koji su privukli ogromnu pažnju medija u nastojanju da se pomogne osvetljavanju reputacije proizvođača kola, sajam u Čikagu je okrenut, pre svega, potrošačima.
Američki "Dženeral motors" (GM) predstavio je "kamaro ZL1", model za 2012. godinum koji će biti opremljen super snažnim motorom V-8 od 6,2 litara, sa 550 konjskih snaga.
"To će biti najbrži 'kamaro' koji je do sada ponudio 'Ševrolet'", izjavio je Ed Velburn, potpredsednik GM-a zadužen za izradu automobila.
Naziv novog vozila ZL1 je izveden od aluminijskog motora koji je pod tim imenom ugrađivan u sportske autmobile, a razvijan je krajem šezdesetih godina i ugrađivan u "kamaro" iz 1969. godine.
Glavni cilj razvoja automobila jeste stvaranje nečega novog, a "kamaro" nastoji da postigne maksimalno vreme na trkama i odličnu dinamiku vožnje na ulicama, kazao je Velburn.
"Krajsler" (Chrysler) je pokazao "dodž čardžer SRT8", model za 2012 s novim motorom HEMI V-8, zapremine 6,4 litara.
Ralf Žil, šef marketinga "Krajslerove" robne marke "Dodž" izjavio je da tim vozilom kompanija obnavlja stari brend "Dodž" i širi proizvodnu liniju SRT na 2012. godinu, u okviru plana stabilizacije čitave komapnije.
Potpredsednik "Forda" za marketing Džim Ferli, međutim, upozorio je u razgovoru sa novinarima u Čikagu, da su proizvođači automobila ohrabreni rastom potražnje za novim kolima, ali da zabrinjava skok cene goriva.
On je kazao da su kupci i pored toga zainteresovani za automobile koji pružaju zadovoljstvo u vožnji, navodeći priimer modela "bos mustang" sa 302 konjske snage.
Ferli je naglasio da je strategija "Forda" da nudi energetski efikasne automobile u svakoj klasi i dodao da "Amerikaci takođe vole da imaju kola u čijoj vožnji mogu da uživaju."
(Tanjug)
"Čikaška smotra se u mnogome razlikuje u odnosu na nedavne skupove u Los Anđelesu i Detroitu gde je ponuđeno mnogo više zelene tehnologije," smatara Kaldvelova, naglašavajući da se, na jednoj strani govori o ekonomičnosti goriva, a na drugoj se ističu snaga i luksuz automobila.
Za razliku od Detroita i Los Anđelesa koji su privukli ogromnu pažnju medija u nastojanju da se pomogne osvetljavanju reputacije proizvođača kola, sajam u Čikagu je okrenut, pre svega, potrošačima.
Američki "Dženeral motors" (GM) predstavio je "kamaro ZL1", model za 2012. godinum koji će biti opremljen super snažnim motorom V-8 od 6,2 litara, sa 550 konjskih snaga.
"To će biti najbrži 'kamaro' koji je do sada ponudio 'Ševrolet'", izjavio je Ed Velburn, potpredsednik GM-a zadužen za izradu automobila.
Naziv novog vozila ZL1 je izveden od aluminijskog motora koji je pod tim imenom ugrađivan u sportske autmobile, a razvijan je krajem šezdesetih godina i ugrađivan u "kamaro" iz 1969. godine.
Glavni cilj razvoja automobila jeste stvaranje nečega novog, a "kamaro" nastoji da postigne maksimalno vreme na trkama i odličnu dinamiku vožnje na ulicama, kazao je Velburn.
"Krajsler" (Chrysler) je pokazao "dodž čardžer SRT8", model za 2012 s novim motorom HEMI V-8, zapremine 6,4 litara.
Ralf Žil, šef marketinga "Krajslerove" robne marke "Dodž" izjavio je da tim vozilom kompanija obnavlja stari brend "Dodž" i širi proizvodnu liniju SRT na 2012. godinu, u okviru plana stabilizacije čitave komapnije.
Potpredsednik "Forda" za marketing Džim Ferli, međutim, upozorio je u razgovoru sa novinarima u Čikagu, da su proizvođači automobila ohrabreni rastom potražnje za novim kolima, ali da zabrinjava skok cene goriva.
On je kazao da su kupci i pored toga zainteresovani za automobile koji pružaju zadovoljstvo u vožnji, navodeći priimer modela "bos mustang" sa 302 konjske snage.
Ferli je naglasio da je strategija "Forda" da nudi energetski efikasne automobile u svakoj klasi i dodao da "Amerikaci takođe vole da imaju kola u čijoj vožnji mogu da uživaju."
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.