"Sitroen DS3" osvojio je nagradu "Net auto 2011" za Internet automobil godine, po izboru posetilaca sajta NetAuto.

U konkurenciji za titulu našao se 21 model iz aktuelne svetske automobilske produkcije, a većinom glasova pobedio je "sitroen DS3", saopštila je u petak kompanija "Vitro grup", ovlašćeni uvoznik i diler "Sitroenovih" vozila na teritoriji Srbije i Crne Gore.

DS3 se dizajnerski razlikuje od svega što je do sada viđeno. Vozilo ima mogućnost da se kombinuje u 38 različitih boja. U ponudi je širok izbor ukrasa za krov, koji čine da DS3 bude unikatan i moderan gde god da se pojavi.

Posebna pažnja posvećena je zaštiti životne sredine, ovaj model ispušta samo 99 grama ugljendioksida po kilometru. Svim putnicima je na raspolaganju Internet tehnologija, pa sa lakoćom mogu da čitaju mejlove i pristupaju omiljenim sajtovima.

Automobil se može videti i kupiti u salonima u Beogradu, Nišu i Jagodini, po početnoj ceni od 15.490 evra.

Izbor za Internet auto godine je deveti put organizovalo specijalizovano preduzeće koje se bavi tržišnim komunikacijama u oblasti autiomobilizma "Metro market".

Takav način izbora daje mogućnost da, svi koje zanimaju automobili, izraze svoje mišljenje, a ovog puta mogli su to da učine i preko sajtova posvećenih automobilima - Auto magazin, AutoPortal, AutoBlog i Nacionalna klasa.

(Tanjug)