Reč je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine počevši od 1997. godine, a obuhvata 598 brendova u 79 kategorija.

"Brand Keys" je konsultansko-istraživačka kompanija osnovana 1984. godine, sa centralom u Njujorku i brojnim predstavništvima širom sveta (Dablin, Dubai, London, Madrid, Sidnej, Tokio …)

I prema drugom istraživanju, ''JD Power 2010 Comsumer Retention Study'', koje ocenjuje u kojoj meri pojedini kupci, vlasnici automobila, ostaju verni svom brendu, "Hjundai" zauzima zavidno mesto.

"Hjundai" je ostvario stopu lojalnosti postojećih kupaca, odnosno vlasnika ovih vozila od 60 odsto, što predstavlja najbolji rezultat ovog automobilskog brenda u osam godina dugoj tradiciji ovog istraživanja.

"Hjundai" je, prema ovom istraživanju, u periodu od samo godinu dana ostvario najveći napredak od svih brendova koji se ogleda u poboljšanju za osam pozicija, odnosno skoku sa jedanaeste pozicije 2009. na treću 2010. godine.

Vlasnici "Hjundai" automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanju u vožnji, ekonomičnost i bezbednost.

O porastu tražnje "Hjundai" modela na srpskom tržištu, govore rezultati prodaje za prošlu godinu. U prethodnoj, 2010. godini, "Hjundai Auto Beograd" je prodao 2.525 vozila, ostvario rast prodaje od 33 odsto u odnosu na prethodnu godinu i pozicionirao se na četvrto mesto po prodaji uvoznih automobila u Srbiji, saopštila je ta auto-kuća.

(Tanjug)