"Fijat" (Fiat) je lansirao tri modela novog "fiće" za američko tržište: "pop", "sport" i "londž" verziju. Kupci mogu da biraju 12 boja, devet opcija točkova i 15 različitih paketa unutrašnje opreme.
Najnoviji "fijat 500", model za 2012. godinu, kreiran je u "Fijtovom" dizajn centru u Torinu, a proizvodi se u "Fijatovoj" fabrici Tisi u Poljskoj. Manji kompaktni "hedžbek" automobil sa četiri sedišta dug je 3,57 metara, širok 1,65, a visok 1,49 metara.
Agregati se kreću od jedne turbo dizel mašine i dva benzinska motora. Turbodizel motor od 1,3 litara, "multidžet" ima 75 konjskih snaga, motor zapremine 1,2 litara 8v, snage 69 konjskih snaga i verzija 1,4 litara 16v sa 100 konjskih snaga. Sva vozila imaju manuelne menjače sa pet ili šest brzina. Novi "fijat" pripada grupi energetski efikasnih, ekološki prihvatljivih automobila.
Današnji "ćinkvećento" je moderna interpretacija legendarnog "fijata 500" sa pogonom na zadnjim točkovima, koga je dizajnirao Roberto Golito, a koji se našao u prodaji 1957. godine.
Cene "fijata 500" se kreću od 15.000 do 19.500 dolara. Prvi paket od 500 vozila novog modela već je rasprodat u SAD.
Model "fijata" za 2012. godinu je na putu prema 130 "Fijatovih" dilera u Americi, u 37 američkih država. U Evropi je prva verzija "ćinkvećena" krenula u prodaju u julu 2007.
"Fijat 500" sada u Evropi ima rejting od pet zvezda u slučaju sudara i opremljen je motrom sa četiri cilindra, koji poseduje patentiranu "Fijatovu" tehnologiju "multu-er", koja značajno smanjuje emisiju štetnih gasova i smnjuje potrošnju goriva.
"Fijat 500" ima kompletno novi sistem zaštitnih vazdušnih jastuka, sedamukupno, koji na minimum smanjuju povrede u slučaju sudara. Vozilo poseduje sistem protiv blokade brava, elektronsku stabilnost vozila, elektronsku kontrolu pogona, kontrolu pritiska pneumatika, kao i druge tehnicke novitete.
Spoljni izgled i unutrašjost vozila novog "Fijata" u odnosu na stariju verziju nisu mnogo promenji za američko tržiste.
Obnovljeni model "500", lansiran 2007. godine, do sada je prodat u više od 500.000 primeraka, u oko 80 zemlja. Vozilo je dobilo više od 60 međunarodnih nagrada, uključujući i priznanje "Evropski automobil godine" za 2008.
(Tanjug)
Najnoviji "fijat 500", model za 2012. godinu, kreiran je u "Fijtovom" dizajn centru u Torinu, a proizvodi se u "Fijatovoj" fabrici Tisi u Poljskoj. Manji kompaktni "hedžbek" automobil sa četiri sedišta dug je 3,57 metara, širok 1,65, a visok 1,49 metara.
Agregati se kreću od jedne turbo dizel mašine i dva benzinska motora. Turbodizel motor od 1,3 litara, "multidžet" ima 75 konjskih snaga, motor zapremine 1,2 litara 8v, snage 69 konjskih snaga i verzija 1,4 litara 16v sa 100 konjskih snaga. Sva vozila imaju manuelne menjače sa pet ili šest brzina. Novi "fijat" pripada grupi energetski efikasnih, ekološki prihvatljivih automobila.
Današnji "ćinkvećento" je moderna interpretacija legendarnog "fijata 500" sa pogonom na zadnjim točkovima, koga je dizajnirao Roberto Golito, a koji se našao u prodaji 1957. godine.
Cene "fijata 500" se kreću od 15.000 do 19.500 dolara. Prvi paket od 500 vozila novog modela već je rasprodat u SAD.
Model "fijata" za 2012. godinu je na putu prema 130 "Fijatovih" dilera u Americi, u 37 američkih država. U Evropi je prva verzija "ćinkvećena" krenula u prodaju u julu 2007.
"Fijat 500" sada u Evropi ima rejting od pet zvezda u slučaju sudara i opremljen je motrom sa četiri cilindra, koji poseduje patentiranu "Fijatovu" tehnologiju "multu-er", koja značajno smanjuje emisiju štetnih gasova i smnjuje potrošnju goriva.
"Fijat 500" ima kompletno novi sistem zaštitnih vazdušnih jastuka, sedamukupno, koji na minimum smanjuju povrede u slučaju sudara. Vozilo poseduje sistem protiv blokade brava, elektronsku stabilnost vozila, elektronsku kontrolu pogona, kontrolu pritiska pneumatika, kao i druge tehnicke novitete.
Spoljni izgled i unutrašjost vozila novog "Fijata" u odnosu na stariju verziju nisu mnogo promenji za američko tržiste.
Obnovljeni model "500", lansiran 2007. godine, do sada je prodat u više od 500.000 primeraka, u oko 80 zemlja. Vozilo je dobilo više od 60 međunarodnih nagrada, uključujući i priznanje "Evropski automobil godine" za 2008.
(Tanjug)
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte