U Agenciji za bezbednost saobraćaja, koja je jedina nadležna za homologaciju, proveru standarda vozila prilikom uvoza, kažu da kupci u Srbiji bez problema mogu da kupuju i vozila i delove, jer nijedna količina kontaminiranih prozvoda nije napustila Japan.
U Srbiji nema opasnosti od radioaktivnosti automobila iz Japana, s obzirom na to da su vozila koja se sada prodaju napustila Japan u proseku pre šest meseci, rečeno je u Agenciji za bezbednost saobraćaja Srbije.
U Agenciji za bezbednost saobraćaja, koja je jedina nadležna za homologaciju, proveru standarda vozila prilikom uvoza, kažu da kupci u Srbiji bez problema mogu da kupuju i vozila i delove, jer nijedna količina kontaminiranih prozvoda nije napustila Japan.
"Nema opasnosti od radioaktivnih vozila u Srbiji", kaže Vladan Popović iz Agencije za bezbednost saobraćaja i objašnjava da je vozilima iz Japana da stignu do Srbiuje potrebno oko šest meseci, tako da su automobili koji se sada prodaju napustili Japan pre pola godine.
"Micubiši" vozila dolaze većinom direktno iz Japana preko velikih evropskih luka, gde se nalaze i konsignacije. S obzirom na potrebe srpskog tržišta, isporuka se ne dovodi u pitanje, prenosi Radio-televizija Srbije.
Dragan Koprivica iz "Inote" kaže da su Japanci smanjili proizvodnju automobila, zbog transporta, ali da to neće ugroziti srpsko tržište, jer je ono malo, te dodaje da će biti isporučene sve tražene količine.
Prodavci evropskih automobila u žaru borbe za kupce sve više potenciraju da su japanski automobili ozračeni i da će nedostajati rezervnih delova u budućnosti.
Stevan Kristić iz "Honde" kaže da EU ne bi dozvolila da se bilo koja sporna roba nađe na njenom tržištu.
Japanska kriza, kako prenosi RTS, odraziće se na proizvodnju evropskih fabrika, jer većina elektronike dolazi iz Japana za "Opel", "Reno", "Pežo", kao i za mnoge nemačke proizvođače.
Sa rokovima će biti problema, ali ne zbog proizvodnje već zbog nedostatka električne energije u fabrikama, a svi delovi i automobili koji stignu u Evropu imaće poseban sertfikat da nisu kontaminirani.
(Srna)
U Agenciji za bezbednost saobraćaja, koja je jedina nadležna za homologaciju, proveru standarda vozila prilikom uvoza, kažu da kupci u Srbiji bez problema mogu da kupuju i vozila i delove, jer nijedna količina kontaminiranih prozvoda nije napustila Japan.
"Nema opasnosti od radioaktivnih vozila u Srbiji", kaže Vladan Popović iz Agencije za bezbednost saobraćaja i objašnjava da je vozilima iz Japana da stignu do Srbiuje potrebno oko šest meseci, tako da su automobili koji se sada prodaju napustili Japan pre pola godine.
"Micubiši" vozila dolaze većinom direktno iz Japana preko velikih evropskih luka, gde se nalaze i konsignacije. S obzirom na potrebe srpskog tržišta, isporuka se ne dovodi u pitanje, prenosi Radio-televizija Srbije.
Dragan Koprivica iz "Inote" kaže da su Japanci smanjili proizvodnju automobila, zbog transporta, ali da to neće ugroziti srpsko tržište, jer je ono malo, te dodaje da će biti isporučene sve tražene količine.
Prodavci evropskih automobila u žaru borbe za kupce sve više potenciraju da su japanski automobili ozračeni i da će nedostajati rezervnih delova u budućnosti.
Stevan Kristić iz "Honde" kaže da EU ne bi dozvolila da se bilo koja sporna roba nađe na njenom tržištu.
Japanska kriza, kako prenosi RTS, odraziće se na proizvodnju evropskih fabrika, jer većina elektronike dolazi iz Japana za "Opel", "Reno", "Pežo", kao i za mnoge nemačke proizvođače.
Sa rokovima će biti problema, ali ne zbog proizvodnje već zbog nedostatka električne energije u fabrikama, a svi delovi i automobili koji stignu u Evropu imaće poseban sertfikat da nisu kontaminirani.
(Srna)