"Rođendanske" modele kreirala ja Frida Đanini, koja se nalazi na čelu ove popularne modne kuće. Ona je predstavila, između ostalog, šest novih modela satova: dva za muškarce i četiri ze žene.

Muški modeli su četvrtastog oblika, sa kazaljkama od sivog čelika, a narukvice su od teleće kože u beloj ili braon boji.

Ženski modeli satova su, takođe, četvrtastog oblika sa sivim metalnim kazaljkama, a kožne narikvice su u beloj, crnoj, braon i svetlo smeđoj boji.

Lansirana je i kolekcija "1921" koja sadrži cipele, tašne, košulje... a posvećena je najpopularnijim modelima u proteklih devedeset godina.

Naravno da su deo te kolekcije i mokasine, možda najpoznatiji Gucci proizvod, sa neizbežnim kaišićima u boji kože, ali i crne i tamno bordo. Tu su i tašne iz Bamboo i Horesbit kolekcije napravljene od teleće ili krokodilske kože.

Frida Đanini kaže da je praveći ovu kolekciju igrala na kartu neprolaznosti, tako da je u kolekciju uključila jakne, blejzere i mantile od najfinije velur kože, ali i svilene košulje.

"Svaki od ovih modela ima svoju priču koja je u vezi sa prošlošću modne kuće Gucci i njenog osnivača Gučija. To je ime koje ne bledi," rekla Frida Đanin.



Veliki jubilej Gucci je obeležio i saradnjom sa italijanskom kompanijom FIAT - zajedno su dizajnirali i proizveli FIAT by Gucci 500, ali i modnu kolekciju 500 by Gucci, koja osim odevnih komada ima i brojne modne detalje.

Ovu modnu kuću osnovao je Gučio Guči (1881-953) u Firenci 1921. godine, a prvu prodavnicu u Rimu otvorio je 1938. Danas je u vlasništvu francuske kompanije Pinault-Printemps-Redoute (PPR), a Gucci prodavnice se nalaze širom sveta.

Magazin BusinessWeek piše da je ova modna kuća 206. godine zaradila sedam biliona dolara i da je se nalazi na 46 mestu od 100 najboljih svetskih kompanija, a u italiji je prva po prodaji koju ostvari tokom godine.

Čuveni GG logo spada među najpoželjnije na svetu, a rado ga "šetaju“ mnoge poznate ličnosti. Nekada Grejs Keli, Odri Hepbern, Žaklina Kenedi, danas fudbaleri, muzičari...

Istraživanje tržišta je pokazalo da je Gucci najpoželjniji dizajnerski brend na svetu, budući da bi jedan od pet potrošača kupio proizvode sa tim znakom kada bi sebi mogao da ih priušti. Više o tome pročitajte OVDE.

(MONDO)