BMW noviteti naći će se na frankfurtskom salonu skupa sa drugim modelima kao što su potpuno novi "porše 911", MINi kupe i roadster i nekoliko novih modela "Mercedes-Benca."

Prema izveštaju "Auto moto sporta", BMW ne želi da ga preteknu ostali proizvođači skupih automobila i istovremneo pokušava da se uključi u trku na terenu električnih vozila, tako da se može očekivati da se manji gradski automobil "i" nađe u ponudi već u 2012. godini.

Model M5 biće opremljn motorom snažnih karakteristika V8 turbo tehnologije, koji je poznat i kao motor zapremine 4,4 litara i nalazi se u kolima X5/X6 M, sa sedam brzina i aktivnim sistemom hlađenja.

Sedan M3 GTS biće predstavljen s motorom zapremine 4,4 litra i 450 konjskih snaga, koji se nalazi u modelu BMW kupe.

Opremljen električnim motorom sa 150 konjskih snaga, novi "i3" moći će da se kreće preko 250 kilometra (160 milja) sa jednim punjenjem baterija, maksimalne brzine od oko 160 kilometara na sat. BMW planira da godišnje izradi 40.000 jedinica vozila "i3" i ističe da će biti korišćeni unapređeni materijali kao što je pojačana plastika karbonskim vlaknima.

BMW serija -1 biće redizajnira prvi put od početka proizvodnje tog modela 2004 godine.

Zahvaljujući dobroj prodaji, profit BMW dostigao je lane 3,23 milijardi evra (4,45 milijardi dolara), što je 15 puta više nego godinu ranije kada je neto zarada iznosila 210 miliona evra.

BMW je saopštio početkom marta, da je rast isporuka u Aziji, Evropi i SAD podstakao febuarsku prodaju robnih marki BMW, "Mini" i "Rols-Rojs" za 21,7 odsto, ali upozorava da bi krajem godine taj trend mogao biti usporen.

"Očekujemo da će se ta dinamična stopa nastaviti u prvoj polovini 2011. i da će zatim doći do usporavanja u drugom delu godine," rekao je član odbora direktora BMW Jan Robertson.

BMW ističe da obim maloprodaje raste na svim tržištima. U Aziji su isporuke porasle 49 odsto, u Evropi 17 procenata, a u Americi 15 odsto.

Na globalnoj sceni, prodaja brenda BMW porasla je 22 odsto, na oko 95.000 vozila, isporuke robne marke "mini" porasle su 19,3 odsto, a "Rols-Rojsa" 252 vozila minulog meseca.

Najbolje je isla prodaja BMW nove serije-5 i sportsko-terenskih vozila X-serije, a rastu isporuka doprinelo je i lansiranje nove serije-6.

U januaru ove godine, Robertson je izjavio da BWM želi da 2011. godina bude rekordna po prodaji svih robnih marki. Ove godine plan je da se proda više od 1,5 miliona jedinica, što bi bio apsolutni rekord do sada za sva tri brenda - BMW, "Mini" i "Rols-Rojs, kazao je Robertson.

Ukupan prihod BMW lane je porastao 19,3 odsto, na 60,48 milijardi dolara, a zarada pre isplate kamata i poreza bila je 17 puta veća, 5,09 milijardi evra, u poređenju sa skromnih 289 miliona evra u 2009.

(Tanjug)