Slušaj vest

Turistička agencija je, na dan polaska, obavestila penzionere iz Praga da nema mesta za njih u avionu. Ponuđena im je alternativna opcija, ali po znatno višoj ceni - čak 10.000 kruna (oko 400 evra) više po osobi.

Jedan od njih nedavno je sa suprugom kupio aranžman za Egipat po vrlo povoljnoj ceni. Ipak, njihova radost nije dugo trajala.

"U Egipat putujemo redovno. Pošto su nam deca odrasla i oboje smo u penziji, ne kupujemo aranžmane unapred, već čekamo povoljne last minute ponude. Kada se u jednoj Fejsbuk grupi pojavila ponuda hotela u popularnom letovalištu Šarm el Šeik za 5.800 kruna (oko 230 evra), nisam oklevao ni trenutka", ispričao je.

egipat
Foto: Dark_Side/Shutterstock

Putovanje su rezervisali i platili onlajn još istog dana. Potvrdu su dobili mejlom i s oduševljenjem počeli da se pakuju. Polazak je bio planiran za sledeće veče. Ipak, narednog jutra, oko 9 sati, pozvala ih je predstavnica turističke agencije i nesigurno saopštila da za njih nema mesta u avionu.

Agencija je objasnila da je došlo do sistemske greške, koju su pokušavali da isprave. Navodno je desetine drugih ljudi kupilo isti aranžman po istoj povoljnoj ceni. Putnicima je ponuđena druga opcija. Ta alternativa podrazumevala je kasniji let i smeštaj u drugom hotelu, ali uz doplatu od 10.000 kruna (oko 400 evra) po osobi.

"Ljubazno smo odbili i tražili povraćaj novca. Razumem da svako može da pogreši, ali ova agencija posluje još od 2010. godine i nije nikakav početnik. Ne znam da li je zaista bila reč o greški ili o namernom pokušaju da se aranžman proda po višoj ceni. Verovatno to nikada nećemo saznati", zaključio je razočarani putnik.

BONUS VIDEO:

00:40
Plaza egipat  Izvor: Tiktok/@dado.dalmatinac