Muškarci koji provode sate čekajući da se njihova lepša polovina spremi za izlazak neće biti oduševljeni: žene se se doteruju da bi impresionirale druge žene.

Rezultati ankete u kojoj je učestvovalo 2.000 devojaka starosti između 18 i 30 godina otkriili su zašto su žene spremne da provedu sate pred ogledalom. Pokazalo se da se većina njih sređuje da bi ostavile utisak na "konkurenciju", odnosno na druge žene.

Šest od deset žena priznalo je da kada bira kombinaciju za izlazak razmišlja o utisku koji bi mogla da ostavi na svoju drugaricu, a ne na partnera.

Više od četvrtine ispitanica izjavilo je i da je najiskrenije komplimente dobilo od drugih žena, a ne od svojih jačih polovina ili drugih muškaraca.

"Predrasuda je da žene izgledom žele da impresioniraju pre svega suprotni pol", kaže PR kompanije Simple skincare, koja je organizovala anketu.

"To što je 'cilj' divljenje drugih žena i nije tako iznenađujuće. Po prirodi stvarii žene se bolje razumeju u modu, šminku i trendove, pa je logično da devojke žele potvrdu 'stručnjaka'."

Anketa je pokazala da dve trećine žena misli da će njihov partner reći "lepo izgledaš" tek onako, reda radi, bez obzira na to koliko su vremena i truda uložile u doterivanje, a čak 48 odsto njih priznalo je da se više obraduju kad im nepoznata žena da kompliment nego kada pohvala stigne od muškarca, prenosi "Dejli mejl".

Više od polovine ispitanica izjavilo je da se nikad ne bi doterivalo samo da bi se dopale nekom muškarcu, a 22 odsto njih ide i korak dalje i kaže da im u stvari uopšte nije bitno šta muškarci misle o njihovom izgledu.

Objašnjenje za takav stav je prilično jednostavno: 26 odsto dama smatra da njihov partner pojma nema o modi, a nervira ih i to što on nikad ne primećuje njihovu novu frizuru, haljinu ili šminku.

Ipak, nisu žene uvek tako blagonaklone jedna prema drugoj. I pored komplimenata koje razmenjuju, 30 odsto ispitanica priznalo je da će prijateljici iza leđa komentarisati stil odevanja, dok je svaka deseta priznala da drugoj ženi nikada nije rekla da lepo izgleda.

(MONDO)