"Impulsne" sladolede, odnosno one koji se jedu „s nogu", tokom letnjih vrućina konzumira čak 70 odsto potrošača, a najpopularnije poslastice su na štapiću u kojima uživa više od polovine ljubitelja sladoleda.

Sladoledom u kornetima se najradije osvežava oko 42 odsto, a sladoledom u čašici pet odsto potrošača.

Prema rezultatima istraživanja, u kojem je učestvovalo 2.000 ispitanika između 15 i 64 godine, više od 50 odsto potrošača sladolede kupuje najčešće u malim lokalnim prodavnicama, a 15 odsto kod uličnih frižidera.

Istraživanje pokazuje da skoro 70 odsto ljubitelja "impulsnih" sladoleda, tu vrstu poslastice kupuje radi osveženja, dok je 42 odsto potrošača kao razlog navelo da sladolede kupuju i kada žele da se zaslade.

Čak 38 odsto voli sladolede sa voćnim ukusima, dok više od polovine potrošaca rado isprobava nove ukuse.
Istraživanje je pokazalo da je omiljeni sladoled među potrošačima "kapri".

Čak 84 odsto potrošača Srbije smatra da su "Frikomovi" sladoledi kvalitetni, 39 odsto potrošača to misli za "Nestle" sladolede, potom slede "Favola" (10 odsto) i "Algida" (osam odsto), pokazalo je istraživanje.

A kako se pravilno liže sladoled saznajte OVDE.

(Tanjug)