Slušaj vest

Prodaja ili izdavanje svog prostora nije uvek jednostavna stvar, posebno ako želite poštene kupce i ne želite da čekate unedogled. Kako onda da napišete oglas? Chat GPT ističe nekoliko važnih detalja.

"Dobro sastavljen oglas može da učini čuda - privuče pažnju, poveća broj upita i učini ponudu konkurentnijom na tržištu", naglašava veštačka inteligencija.

Fotografije stana

Prva stvar na koju Chat GPT skreće pažnju jesu fotografije, ali ne bilo kakve. Treba da budu aktuelne, dobro osvetljene i kadrirane s pažnjom. Pre fotografisanja vredi pospremiti, ukloniti nepotrebne stvari i predstaviti stan u najboljem mogućem izdanju. Idealno je slikati danju, uz prirodno svetlo. AI savetuje da pokažete svaku prostoriju, posebno kuhinju i kupatilo, a da ne zaboravite ni pogled s prozora, fasadu i hodnik zgrade.

Naslov oglasa

Veoma je važan i naslov. Što jednostavniji, to bolji. Ovo nije prostor za preterano reklamiranje. Izbegavajte prazne fraze poput "Prilika!" ili "Idealno za vas". Takvih oglasa ima na hiljade. Stavite konkretne podatke: kvadraturu, lokaciju i prednost stana. Primer: "Dvosoban stan 42 m², balkon i lift".

Opis stana

Opis mora da bude jasan, potpun i iskren. Uključite:

  • kvadraturu i broj soba,
  • sprat i ukupan broj spratova,
  • tip gradnje (zgrada, kuća),
  • stanje stana (posle renoviranja, za osvežavanje, useljiv),
  • raspored prostorija, osvetljenje,
  • balkon, podrum, parking, lift,
  • tip grejanja i visinu mesečnih troškova,
  • lokaciju i blizinu prodavnica, prevoza, škola, parkova.

Najvažnije - ne preuveličavajte. Kupci će sve videti uživo, a nerealni opisi ih samo odbijaju.

Cena bez komplikovanja

Cena treba da bude vidljiva i realno određena. Uporedite sa sličnim ponudama u okolini. Previsoka cena odbija, preniska izaziva sumnju. Ako ste spremni na pregovore, to napišite. Takođe, navedite da li cena uključuje komunalije ili su one posebno plaćene.

Lokacija i okolina - budite precizni

Nemojte se zadržati na "Dobro povezana lokacija". Navedite konkretno:

  • koliko minuta do stanice autobusa,
  • da li u blizini ima prodavnica, apoteka, škola, parkova,
  • da li je okolina mirna ili živahna,
  • koje su obližnje ulice ili krajevi.

Ove informacije pomažu da privučete prave kupce i uštedite vreme.

Šta bi trebalo da izbegavate u oglasu?

Chat GPT navodi četiri stvari koje odmažu prodaji ili izdavanju:

  • opšti opisi ("lep stan", "idealna lokacija") - ne govore ništa konkretno.
  • predugački tekstovi - pišite sažeto.
  • laži i prećutkivanja - istina uvek izađe na videlo.
  • skraćenice i stručni izrazi koje ne razume svako - objasnite ih.

Kontakt i brzi odgovori

Ostavite jasan kontakt (telefon i e-mail) i navedite kada ste dostupni. Brza reakcija stvara dobar utisak i uliva poverenje. Ne morate da pišete kao profesionalni agent, dovoljno je da iz perspektive vlasnika prikažete prednosti stana. Autentičnost uvek pobeđuje. Svaki stan ima svog kupca, a uz dobar oglas do njega ćete stići brže i bez mnogo stresa.

BONUS VIDEO:

00:33
Renoviranje kupatila Izvor: TikTok/shemadehome