"Volvo C30 elektrik" će biti isporučivan lizing kupcima širom Evrope, najpre onima u Švedskoj, Belgiji, Holandiji i Norveškoj.
Još od jeseni 2010. godine sprovoena su testiranja na floti od 50 automobila, najčešće interno, unutar Volvo Car korporacije. Pored toga, "volvo C30 elektrik" je bio i učesnik "One Tonne Life" projekta u kojem je jedna odabrana švedska porodica morala da živi ekološki inteligentno i efikasno u razdoblju od 6 meseci.
Do 2012. planira se proizvodnja 250 primeraka ovog modela, a možda i više, ukoliko tržište pokaže povećan interes.
"Volvo C30 elektrik" se proizvodi na uobičajenoj proizvodnoj traci u Gentu, Belgija, a zatim se transportuje u Geteborg, Švedska, na ugradnju motora, akumulatora i druge potrebne elektronike.
Baterija se ugrađuje na mestu običnog benzinskog motora i u posebnom odeljku u centralnom tunelu. Kao rezultat toga, odeljak za prtjag je nepromenjen kao kod običnih modela.
Automobil se dopunjava energijom preko obične električne utičnice. Kompletna dopuna traje 7 sati, a autonomija vožnje iznosi do 150 kilometara uz pun akumulator.
Najveća brzina je 130 km/h, a automobilu su potrebne 4 sekunde da ubrza od 0-50 km/h.
Projekt "C30 elektrik" deo je ambiciozne "Volvo" strategije "elektrifikacije" vozila koja će biti sprovedena tokom narednih godina.
(MONDO)
Još od jeseni 2010. godine sprovoena su testiranja na floti od 50 automobila, najčešće interno, unutar Volvo Car korporacije. Pored toga, "volvo C30 elektrik" je bio i učesnik "One Tonne Life" projekta u kojem je jedna odabrana švedska porodica morala da živi ekološki inteligentno i efikasno u razdoblju od 6 meseci.
Do 2012. planira se proizvodnja 250 primeraka ovog modela, a možda i više, ukoliko tržište pokaže povećan interes.
"Volvo C30 elektrik" se proizvodi na uobičajenoj proizvodnoj traci u Gentu, Belgija, a zatim se transportuje u Geteborg, Švedska, na ugradnju motora, akumulatora i druge potrebne elektronike.
Baterija se ugrađuje na mestu običnog benzinskog motora i u posebnom odeljku u centralnom tunelu. Kao rezultat toga, odeljak za prtjag je nepromenjen kao kod običnih modela.
Automobil se dopunjava energijom preko obične električne utičnice. Kompletna dopuna traje 7 sati, a autonomija vožnje iznosi do 150 kilometara uz pun akumulator.
Najveća brzina je 130 km/h, a automobilu su potrebne 4 sekunde da ubrza od 0-50 km/h.
Projekt "C30 elektrik" deo je ambiciozne "Volvo" strategije "elektrifikacije" vozila koja će biti sprovedena tokom narednih godina.
(MONDO)
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte