Ljubitelji čaja "erl grej" (Earl Gray) pobunili su se protiv proizvođača koji se usudio da promeni aromu njihovog omiljenog napitka.
Protest nezadovoljnih potrošača izazvala je odluka firme "Tvajnings" (Twinings) da "osveži" svoj čuveni proizvod dodatkom limuna i pojačanom aromom bergamote (vrsta pomorandže), piše londonski "Telegraf" (Telegraph).
Sajt kompanije je ubrzo bio preplavljen kritikama na račun "ogavnog, neprijatnog i užasnog" novog ukusa čaja.
"Imam utisak da pijem proizvod za čišćenje kuće", naveo je jedan od nezadovoljnih fanova, tražeći da mu se vrati originalni "erl grej".
Ljubitelji čaja uporedili su pokušaj "Tvajningsa" sa debaklom koji je 1985. doživela kompanija "Koka Kola" kada je promenila aromu svog čuvenog napitka, izazvavši javnu osudu širom SAD što ju je primoralo da se vrati na staru formulu.
(Tanjug)
Sajt kompanije je ubrzo bio preplavljen kritikama na račun "ogavnog, neprijatnog i užasnog" novog ukusa čaja.
"Imam utisak da pijem proizvod za čišćenje kuće", naveo je jedan od nezadovoljnih fanova, tražeći da mu se vrati originalni "erl grej".
Ljubitelji čaja uporedili su pokušaj "Tvajningsa" sa debaklom koji je 1985. doživela kompanija "Koka Kola" kada je promenila aromu svog čuvenog napitka, izazvavši javnu osudu širom SAD što ju je primoralo da se vrati na staru formulu.
(Tanjug)